logo

Кафедра маркетингу

Поперечний Степан Іванович, кандидат економічних наук,
доцент, завідувач кафедри.



Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

20.06.2017 року о 10.00 год. розпочався захист дипломних робіт на присвоєння кваліфікації спеціаліста з маркетингу. Голова ДЕК - д.е.н., професор, завідувач кафедри статистики та аналізу ЛНАУ, член-кореспондент Національної академії аграрних наук України Липчук Василь Васильович.

Детальніше...

Нехай душа у Вас ніколи не старіє, 

На скатертині будуть хліб і сіль, 

Нехай теплом Вас завжди сонце гріє

Слова подяки линуть звідусіль! 

В житті нехай все буде, що потрібно, 

Без чого не складається життя, 

Любов, здоров’я, щастя, дружба

Та вічна нестаріюча душа…

 

Усіх Вам гараздів і земних благ!  З повагою колектив кафедри маркетингу.

23.02.2017 року о 11.00 год. розпочався захист дипломних робіт на присвоєння кваліфікації магістра з маркетингу. Голова ДЕК - д.е.н., професор, завідувач кафедри статистики та аналізу ЛНАУ, член-кореспондент Національної академії аграрних наук України Липчук Василь Васильович.

Детальніше...

Вибір спеціальності значною мірою визначає майбутнє людини

Кожна молода людина мріє про найкращу для себе спеціальність, посаду, матеріальне і духовне задоволення від них, які б супроводжували її впродовж багатьох років. Щоб не помилитись у своєму виборі відповідної спеціальності через недостатню поінформованість повідомляємо про можливість здобуття спеціальності «Маркетинг» у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького. Це відомий в Україні заклад освіти та науки. Історія викладання дисциплін і підготовки фахівців з маркетингу в університеті розпочинається з 1991 року. 

 Маркетинг – спеціальність економічна

Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства. Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проектних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; постачання; збуту; виробничому; міжнародних зв’язків; планово-економічному; маркетингових досліджень; реклами та PR тощо.

Детальніше...

Запрошуємо
на навчання для здобуття спеціальності «Маркетинг»
за програмою спільної українсько-польської підготовки

Освітньою програмою спільної українсько-польської підготовки бакалаврів за спеціальністю «Маркетинг» передбачено навчання на першому та третьому курсах в Університеті інформатики і прикладних знань (м. Лодзь, Польща) та другому та четвертому курсах – у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького.
    Випускники отримують два дипломи – український та польський. Підготовчі курси з польської мови проводяться в Лодзі у вересні місяці. Зарахування здійснюється без подання сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання.
     Детальніша інформація за телефонами (032)239-26-39,  067-25-33-267,  067-98-50-443 та e-mail: kafmarketungy@ukr.net

Дочірні категорії

load page 0.115634 second, load CPU 0.47