Друк
joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

DBI 1

Майже три роки тому Україна та світ зіткнулися із проблемою дистанційного викладання, отже й активного використання інтернету в освітньому процесі. Не зосереджуючись на результатах проведених науковцями в різних країнах досліджень, які вже поділили проблему на маленькі фрагменти і в поті чола вивчають «під мікроскопом» глобальні виклики якості освіти, слід зауважити, що ризики для наших викладачів і студентів зростають прямо пропорційно зі зростанням кількості користувачів. За результатами, отриманими аналітиками GlobalLogic, у період з 2020 по 2021 «кількість українських інтернет-користувачів також зросла на 2 млн, що на 33 % більше, ніж за 2019 рік і на початку 2021 становила майже 30 млн, тобто близько 67 % населення країни» (За рік карантину кількість українських користувачів в соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60 % населення країни. URL : https://www.globallogic.com/ua/about/news/social-media-during-quarantine/). Про те, що щільність інтернет-користувачів у нашій країні є високою, свідчить і трагедія, яку ми переживаємо: війна у прямому ефірі цілого світу.

Однак проблема безпечного інтернету має не лише глобальний, державний рівні, а й особистісний. Якщо безпека дітей в інтернеті вже артикулюється, впроваджуються конкретні превентивні кроки, то старше покоління залишається практично цілком беззахисним. Вчителі, викладачі, навчаючи, мали б не лише могти подбати про власну безпеку, а й допомогти учням, студентам, але, на жаль, дуже складно визначити, хто в цій ситуації є більш компетентним.
Цьогорічний День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) відбувся під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». В його рамках, за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України, був організований онлайн-марафон, у якому ми, майбутні викладачі разом із гарантом, професором Олесею Смолінською, взяли активну участь. Особливий інтерес викликали такі рубрики, як:
- «Онлайн-безпека як складова цифрової освіти» – Ярослава Дьо (головна спеціалістка директорату європейської та євроатлантичної інтеграції Міністерства цифрової трансформації України);
- «Рекомендації з безпеки за окремими продуктами Google через призму “Для освіти”» - Антоніна Букач (сертифікований тренер Google for Education);
- «Конфіденційність особистої інформації» – Олег Стечкевич (сертифікований тренер Google for Education);
- «Представлення платформи “Навчайте, де б ви не були”» – Антоніна Букач;
- «Представлення переваг із налаштувань безпеки в системі Google Workspace for Education».

DBI 2

DBI 3

DBI 4
Хоч не всі змогли охопити увагою цілий марафон через незалежні від нас причини, але організатори дали можливість переглянути запис, тому пропонуємо всім охочим ознайомитися з матеріалами (https://www.youtube.com/watch?v=wI7-v0Ne5Dc&t=4777s&ab_channel=AntoninaBukach).
Ми живемо у прекрасному, дуже цікавому, але складному світі, де все швидко змінюється, переоцінюється важливе і дрібне, але, як і наші ду-у-у-уже далекі предки з Трипілля, які ліпили прекрасні горщики та будували будинки, прагнучи безпеки, теж потребуємо захисту, тому повинні вчитися цього.

Допис підготувала магістрантка ОП «Освітні, педагогічні науки» Катерина Откидач

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru