14 квітня 2025 року доцент кафедри туристичного бізнесу та гостинності Тетяна Калайтан провела відкрите лекційне заняття для здобувачів вищої освіти 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» ОС Бакалавр на тему «Культура обслуговування в готельному господарстві».
Під час лекції було розглянуто фактори, що впливають на формування якості обслуговування в готельному господарстві. У готелях надаються послуги вітчизняним та іноземним гостям. Тому окрему увагу приділено необхідності поважного ставлення до різних культурних традицій, а також готовності до спілкування без перешкод. Акцентовано увагу на важливості організації ефективного контролю якості обслуговування.
Лекція викликала інтерес з боку студентів. Обговорення лекції серед викладачів кафедри туристичного бізнесу та гостинності сприяло обміну досвідом. Відкрите лекційне заняття було проведено на належному науково-педагогічному рівні у легкодоступній формі для сприйняття.
Допис підготувала Тетяна КАЛАЙТАН, кандидат економічних наук, доцент кафедри туристичного бізнесу та гостинності