03 листопада 2021 року відбулося онлайн обговорення освітньої програми Менеджмент підготовки бакалаврів зі спеціальності 073 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», яка розроблена на основі галузевого стандарту вищої освіти з урахуванням досвіду підготовки фахівців у сфері управління та адміністрування.
В обговорені брали участь стейхолдери від академчної спільноти, зокрема:
Полтавського державного аграрного університету: Воронько-Невіднича Тетяна Вікторівна, завідувач кафедри менеджменту, кандидат економічних наук, доцент; Зось-Кіор Микола Валерійович, професор кафедри менеджменту, доктор економічних наук; Дячков Дмитро Володимирович, професор кафедри менеджменту, доктор економічних наук; Сазонова Тетяна Олександрівна, доцент кафедри менеджменту, кандидат економічних наук.
Миколаївського національного аграрного університету: Полторак Анастасія Сергіївна, завідувач кафедри менеджменту та маркетингу, доктор економічних наук, доцент; Котикова Олена Іванівна, завідувач кафедри економіки підприємств, докторка економічних наук, професор.
Національного університету «Львівська Політехніка»: Бойко Віталій Володимирович, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту.
Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького: Гримак Олег Ярославович, декан факультету економіки та менеджменту, кандидат економічних наук, доцент; Вовк Мирослава Василівна, заступник декана факультету економіки та менеджменту, гарант ОП, кандидат економічних наук, доцент; Левків Галина Ярославівна, професор кафедри менеджменту, доктор економічних наук, доцент; Минів Роман Михайлович, доцент кафедри менеджменту, кандидат економічних наук, доцент; Батюк Богдан Богданович, завідувач кафедри менеджменту, гарант ОП, кандидат економічних наук, доцент.
В форматі он лайн на платформі Zoom було обговорено питання щодо:
-унікальності освітньої програми;
- перегляду і оновлення освітніх компонент програми;
- співвідношення в освітній програмі професійних дисциплін і дисциплін загальної підготовки;
- вибірковості освітніх компонентів;
- позитивних практик, які використовуються в інших ВНЗ щодо покращення освітньої програми.