Друк
joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Студенти-магістри першого курсу спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» продовжують формувати свою професійну компетентність у межах навчальної дисципліни «Фізична терапія у нейрореабілітації». 04 листопада 2025 року вони провели інтенсивний практичний тренінг у реабілітаційному центрі «ReLife», де мали змогу застосувати набуті знання безпосередньо в амбулаторних умовах роботи з пацієнтами, які мають неврологічну патологію.

На етапі амбулаторної реабілітації фізичний терапевт працює самостійно та несе повну відповідальність за результати своєї діяльності. Спеціаліст застосовує сучасні протоколи спортивної реабілітації, функціональні тренування та психофізичні технології. Проте найбільш важливою компетенцією є здатність самостійно діагностувати як рухові порушення, так і загальносоматичні розлади, які часто виникають у пацієнтів з неврологічною патологією в резідуальному періоді. Саме ця комбінація теоретичного знання та клінічної спостережливості дозволяє фізичному терапевтові персоналізувати підхід до кожного клієнта.

Зображення1

Найефективнішим способом підготовки фахівців для роботи в реабілітаційній сфері є практичний командний тренінг. Студенти були розділені на робочі групи, кожна з яких імітувала мультидисциплінарну команду з розподіленими ролями. Такий формат дозволяє майбутнім терапевтам усвідомити значення командної взаємодії та колаборації в процесі надання реабілітаційної допомоги.

Перед кожною групою ставилося конкретне завдання, під час виконання якого студенти працювали з сучасним тренажерним та діагностичним обладнанням реабілітаційного центру. Це забезпечило реалістичність та аутентичність навчального процесу.

Студенти пройшли весь спектр діяльності фізичного терапевта на амбулаторному етапі: проведення комплексної діагностики рухових порушень пацієнта, оцінювання соматичного статусу та функціональних можливостей, розроблення індивідуалізованої реабілітаційної програми на основі об'єктивних даних, моніторинг фізичного стану клієнта під час виконання реабілітаційної програми, адаптація інтенсивності та характеру фізичного навантаження відповідно до динаміки стану пацієнта, оцінювання ефективності застосованих втручань та визначення результатів. Цей систематичний підхід готує студентів до реальних викликів амбулаторної практики, де терапевт має бути одночасно діагностом, плануванником програми та тренером-мотиватором.

Зображення2

Амбулаторна реабілітація пацієнтів із неврологічною патологією в умовах громади – це один з найскладніших та найвідповідальніших напрямків у фізичній терапії. Саме на цьому рівні надання медичної допомоги фізичні терапевти виконують основний обсяг реабілітаційних втручань, часто працюючи у відносній автономії та маючи змогу тривалого спостереження за ходом лікування.

Магістри, які регулярно беруть участь у такого роду практичних тренінгах, отримують глибоку як теоретичну, так і прикладну підготовку. Це становить міцну основу для становлення їх як висококваліфікованих фахівців, здатних повертати пацієнтам незалежність, фізичний комфорт і якість життя. Безсумнівно, професіоналізм наших випускників прямо впливає на долю пацієнтів – їхнє здоров'я, довголіття та задоволення від повсякденного життя.

Допис підготували Марія ЯРЕМЧУК, виконувач обов’язків завідувача кафедри реабілітації та здоров’я людини та Олександр ШЕВЦОВ, асистент кафедри реабілітації та здоров’я людини.

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru