Друк
joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

IMG 7411e3bcc5ac33f3aee152baa8f95477 V

За сучасних умов, організація ефективної підготовки вищими навчальними закладами майбутніх фахівців вимагають пошуку шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, розроблення нових методів та способів формування у студентів комплексу теоретичних знань та практичних навичок, що значно покращать рівень підготовки.

Навчальна дисципліна «Нейрофізіологія з основами зоопсихології» для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти за спеціальністю 211 – «Ветеринарна медицина» галузі знань 21 – «Ветеринарна медицина» кваліфікація: лікар ветеринарної медицини є новою. Метою викладання навчальної дисципліни є вивчити різні рівні організації нервової системи, складні зворотні зв’язки у механізмах її функціонування, нейрофізіологічні механізми психічних процесів, основні види поведінки тварин, способи комунікацій з тваринами.

Фокус навчальної дисципліни направлений на практичне закріплення теоретичного матеріалу студентами. Тому при виборі методологічних підходів викладання дисципліни було визначено найбільш показові та ефективні практичні роботи. Зокрема, студенти досліджують вроджені (спадково закріплені) форми поведінки лабораторних тварин. Процедуру визначення рівня загальної збудливості та емоційності проводили в стандартних лабораторних умовах в металевому боксі.

IMG 2f2b3c4 V

При дослідженні вродженої орієнтувально-дослідницької поведінки лабораторних мишей, морських свинок, кролів студенти використовують метод «Відкритого поля»

IMG 49ec3765a700843c411e18136d01587b V

image 6487327

IMG 7411e3bcc5ac33f3aee152baa8f95477 V

Серед основних завдань дисципліни лежить поглибити спеціальні знання студентів в сучасних аспектах функціонування набутої поведінки тварин та сформувати здатності застосовувати сучасні знання психофізіологічних основ. Для засвоєння практичних навиків використовують метод «Лабіринту». Цей метод дає можливість не тільки спостерігати за поведінкою тварин, а й досліджувати процес навчання у тварин та виробляти умовні рефлекси. Вироблення умовного рефлексу вважається завершеним за умови скорочення часу просування лабіринтом вдвічі від вихідного часу просування.

IMG 96bca237c9216dcc9b5f449e93dc94a3 V

1

Навчальна дисципліна - професійно-орієнтованого циклу і ґрунтується на забезпеченні динамічності та гнучкості в підготовці фахівців з врахуванням  сучасних вимог науки й практики, що продиктоване вимогами інтеграційного розвитку галузі ветеринарної медицини. Це передбачає формування в студентів уявлень про єдність та складний баланс процесів на різних рівнях організації нервової системи, складні зворотні зв’язки у механізмах її функціонування, основні фактори оточуючого середовища, які впливають на її розвиток та пластичні зміни

ІРИНА Коломієць

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru