Вчена рада факультету: результати моніторингу освітніх програм
- Деталі
-
Опубліковано: 21 травня 2021
-
Перегляди: 771
20 травня відбулося засідання вченої ради факультету ветеринарної гігієни, екології та права за участі керівників груп забезпечення спеціальностей та гарантів освітніх програм. Питання порядку денного були присвячені готовності до акредитаційної експертизи двох освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) рівня, зокрема «Фізична культура і спорт» та «Фізична терапія, ерготерапія», та однієї освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти - «Екологія».
У своїх доповідях гаранти проаналізували та узагальнили сильні і слабкі сторони освітніх програмам та сформулювали пропозиції щодо їх удосконалення. Було наголошено на важливості подальшого залучення стейкхолдерів при їх удосконаленні, необхідності компетентністного підходу при розробці методичного забезпечення освітніх компонент відповідно до програмних результатів навчання, визначених стандартами вищої освіти за спеціальностями; додержання та популяризації принципів академічної доброчесності.
В обговоренні питань порядку денного до дискусії долучився проректор з науково-педагогічної роботи Ігор Двилюк. Він відмітив необхідність залучення роботодавців, випускників та здобувачів вищої освіти до участі в освітньому процесі, розширенні переліку ефективних баз виробничих практик, запровадженні практики визнання результатів навчання у неформальній освіті. Ігор Володимирович звернув особливу увагу на важливість якісного оформлення сайту кафедр та віртуального середовища.
Прокоментував також і декан факультету Руслан Пеленьо, який наголосив, що зараз актуальним є унікальність освітніх програм, яка дозволяє забезпечити їх конкурентноздатність та привабливість. Тому вся академічна спільнота має усвідомлювати свою відповідальність за якість розроблених ними освітніх програм та надання освітніх послуг. На завершення він подякував усім гарантам освітніх програм за великий обсяг роботи і відповідальність, з якою вони до цього поставилися.