«12-й ЯРМАРОК КАР’ЄРИ»
- Деталі
-
Опубліковано: 20 травня 2021
-
Перегляди: 892
В університеті 18 травня 2021 року під керівництвом підрозділу навчальної і виробничої практики та сприяння працевлаштуванню випускників, було проведено черговий «12-й Ярмарок кар’єри». Зустріч відбулася он-лайн, а в її програму було включено:
- дискусії про ринок праці, компетенції майбутнього, працевлаштування та кар’єрне зростання для молоді;
- ярмарок вакансій (онлайн презентації компаній).
Роботу «Ярмарку кар’єри» розпочав Володимир Стибель - ректор, член-кореспондент НААН України ЛНУВМБ імені СЗ.Ґжицького. Перед студентами виступили: Віталій Загайний (Львівська ОДА, заступник голови), Тетяна Гетьман (Департамент агропромислового розвитку Львівської ОДА, директор), Оксана Іванчук (Львівський обласний центр зайнятості, заступник директора), Олег Дрівко (Львівський міський центр зайнятості, заступник директора), а також представники роботодавців.
В роботі третьої секції "12-й ярмарок вакансій, презентація кар'єрних можливостей від роботодавців - компаній учасників" відбулося представлення кар’єрних можливостей для студентів від представників роботодавців. Так, Оксана Максимець - регіональний менеджер ТОВ «Фармастор», розповіла про переваги роботи в мережі аптек товариства: «Доброго дняǀаптека», «СОЦІАЛЬНА АПТЕКА», «Expressǀаптека» та принципи корпоративної культури мережі.
Мета мережі аптек "Фармастор": покращувати клієнтський досвід (враження Клієнта від покупки та відвідування аптеки) для того, щоб викликати у Клієнта бажання повертатися до наc.
"Фармастор" піклується про своїх співробітників та пропонує:
- конкурентну заробітну плату та можливість її збільшувати через особисту ефективність;
- зручну локацію аптек;
- супер доступна адаптація новачків, підтримка колег;
- курси підвищення кваліфікації, підвищення професіоналізму та кар`єрне зростання;
- піклування про здоров’я співробітників.
Унікальність нашої корпоративної культури полягає:
- у нас є правила, але вони дозволяють тобі бути собою, бути різним - 4п;
- ми надаємо можливість впливати на зміни – enps (Net Promoter Score).
ПРАВИЛО 4П (алгоритм поведінки співробітників при обслуговуванні Клієнта):
ПОДИВИСЬ на мене
ПОСМІХНИСЬ мені
ПОГОВОРИ зі мною
ПОДЯКУЙ мені
В дискусії взяли участь студенти університету (спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація».