EN   UA

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

"Новий рік – нове резюме!"
01 16 01 23

Як адаптувати резюме під нові вимоги 2023 

? Фото. Усе частіше його не вимагають. Сміло прибирай фото. Перш за все роботодавець читатиме про твій досвід, а не розглядатиме риси обличчя.

? Професійні навички. Цей блок здебільшого повторюється з описом досвіду на роботі. Якщо ти займаєшся онлайн звітністю, зрозуміло, що маєш навички роботи в Excel. Слідкуй, щоб у блоці про навички не було банальностей, або ж просто прибери його з резюме.

? Контакти. Цей блок повинен бути помітним. Зазнач свій номер телефону, Telegram/WhatsApp, електронну адресу й місто проживання. Назва вулиці й номер будинку не так важливі для рекрутера.

? Соцмережі. Перед тим, як подавати резюме з посиланням на свої сторінки, подивися акаунти ще раз. Переглянь, чи немає там надто відвертих фото і компроментуючих дописів. Сьогодні роботодавці полюбляють посерчити у соцмережах кандидатів.

Оновлюй резюме та подавайся на омріяну роботу! ??

 СТРУКТУРА РЕЗЮМЕ

Резюме – надійний помічник у працевлаштуванні.

Грамотно складене резюме – перша умова успішного працевлаштування.
Одним з найефективніших засобів самореклами на ринку праці є вдало складене резюме.Резюме - це документ, за допомогою якого Ви можете звернути на себе увагу, зацікавити роботодавця своїми можливостями та професійними якостями і, отримати запрошення на співбесіду.Конкуренція при працевлаштуванні досить значна, тому вміння презентувати себе роботодавцю має стати в нагоді кожному, хто шукає роботу.

Основні вимоги до написання резюме:
- інформацію в резюме викладайте лако¬нічно, правдиво та грамотно; не використовуйте абревіатури і специфічні терміни;
- надавайте тільки ту інформацію, яку можна підтвердити; і описуйте тільки позитивні сторони трудової біографії.
Структура резюме:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- основні особисті дані: дата народження, адреса, телефон;
- мета пошуку роботи (короткий опис посади, на яку Ви розраховуєте);
- освіта та професійна підготовка (навчальні заклади, курси, отримана кваліфікація);
- досвід роботи: подається у зворотній хронологічній послідовності, наголос робиться на найважливішій інформації;
- додаткова інформація (знання мов, уміння користуватись комп'ютером, ділові якості, наявність прав водія тощо);
- дата складання резюме (поточна).
Складання резюме - дуже важливий процес.
Інформацію, яку Ви викладаєте в резюме, доведеться часто повторювати та підтвер¬джувати під час:
- написання листа-звернення до роботодавця з метою отримання роботи;
- розмови з роботодавцем по телефону;
- особистої співбесіди;
- заповнення форм та анкет під час прийому на роботу.
Інформація щодо заповнення резюме на паперових та електронних носіях.
Резюме – це не автобіографія й не виписка з трудової книжки. Це більш складний рекламний документ, тому й повинен відповідати всім рекламним вимогам.

Структура резюме:
1. Персональна інформація (ПІБ, контактні дані).
2. Мета звернення /професійні навички/ бажана зайнятість.
Якщо ви пишете заголовок «мета звернення/ «бажана зайнятість», то в ньому вказується вакансія, на яку ви претендуєте.
Якщо ви пишете розділ «Професійні навички» (наприклад, коли ви надсилаєте резюме не на конкретну вакансію), то складаєте його таким чином:
– пригадуєте всі ваші місця роботи, творчо узагальнюєте весь ваш досвід роботи та викладаєте його в такій кількості абзаців, скількома видами діяльності ви займалися. Наприклад, якщо ви працювали секретарем, потім працювали торговим представником, то розділ буде складатися з двох абзаців: секретарська робота та робота торгового представника. Якщо у вас були три місця роботи, але працювали на них тільки секретарем, то абзац буде один - секретарський досвід.
– максимально викладіть все, що професійно вмієте робити. Потенційного роботодавця цікавить передусім за все саме це. Немає такої професії - «хороша людина», є менеджер, бухгалтер, продавець, маркетолог тощо. Отже опис повинен бути не ваших особистих якостей, а професійних навичок.
– особливо наголошуйте про ті навички, які будуть корисними на конкретній посаді чи в зазначеній сфері діяльності. Наприклад, ви майстерно можете шити, але не потрібно це зазначати, якщо ви працевлаштовуєтесь на позицію торгового представника. Але якщо ваше майбутнє місце роботи - компанія, яка має відношення до пошиття або продажу одягу, то підкресліть це своє вміння.
3. Досвід роботи.
Тут в зворотній хронологічній послідовності описується ваша історія роботи за наступною схемою: дата початку та закінчення, посада, основні обов'язки (якщо ви не описували їх в розділі «Професійні навички»), назва та адреса роботодавця, сфера діяльності (сектор, в якому працює підприємство).
4. Освіта.
У цьому розділі зазначаються в зворотній хронологічній послідовності навчальні заклади, які ви закінчили.
Якщо ви ще не працювали й шукаєте першу роботу, то цей розділ може йти попереду «Досвіду роботи». Зверніть на нього особливу увагу. Зазначте спеціальність, яку ви отримали, назву дипломної роботи, можна зазначити предмети, які ви вивчили і в яких почуваєте себе впевнено, а також будь-які ваші досягнення під час навчання.
5. Спеціальні вміння.
Тут описуються ваші навички, які мають відношення до роботи взагалі: володіння ПК (якими саме програмами володієте), знання мов (рівень знань кожної з вказаних мов), володіння офісною технікою, права водія.
6. Особисті якості.
Зазначайте ті якості, які вам самому в собі подобаються, знайдіть саме ті, які підкреслюють вашу індивідуальність.
7. Рекомендації.
Варіант 1. Якщо вони у вас є в письмовому вигляді або є люди, які готові надати їх усно, можна написати фразу: «Маю рекомендації та можу надати їх за запитом».
Варіант 2. Зазначте повні дані тих, хто вас рекомендує (ПІБ, місце роботи, посада, телефон для зв'язку), якщо це не є конфіденційною інформацією.
Співбесіда
Співбесіда – це невеличкий іспит, на якому перевіряються ваші фахові, ділові та психологічні якості, а також ваші здібності та потенціал. Він може проходити як під час телефонної розмови, так і при особистій зустрічі з представниками підрозділу персоналу.
До кожного іспиту потрібно готуватися і до співбесіди також. Перший етап підготовки до співбесіди – це написання резюме. У ньому потрібно висвітлити перш за все ту інформацію (знання, навички, ділові якості), яка важлива для потенційного роботодавця. Тому попередньо спробуйте з’ясувати напрямки діяльності підприємства, корпоративні правила, кваліфікаційні характеристики посади, яку ви хочете отримати. Дізнайтеся, чи існує на підприємстві розроблена аплікаційна форма. Якщо так, то її потрібно обов’язково заповнити і відправити за адресою підрозділу персоналу.
Інформацію про підприємство та особливості процедури набору персоналу можна отримати переглянувши веб-сторінку компанії (підприємства). Не полінуйтеся зробити це.
Дізнайтеся при прийняту форму одягу в компанії. Ніколи не варто виглядати білою вороною. Якщо усі одягнуті в джинси, а ви прийдете у смокінгу і навпаки – це буде некоректним.
Проаналізуйте свій досвід і заготуйте життєві приклади, які підтверджують Ваші знання та ділові якості, зокрема відповідальність, активність, здатність працювати в команді, організаційні здібності, тощо.
Перелік питань (принаймні частину з них), на які необхідно попередньо підготувати відповіді ви можете знайти у аплікаційних формах компаній. Ви їх зможете знайти в Інтернеті. Звертайте увагу не тільки на аплікаційну форму тієї компанії (підприємства) у якій ви хочете отримати роботу, але й на ряд інших. Це розширить ваш світогляд. В цілому процедура відбору часто дуже подібна.
Часто у міжнародних компаніях проводять тестування претендентів щодо рівня IQ та участь у командних іграх. Консультації з цього приводу ви можете отримати у відділі працевлаштування.
Добре психологічно настройтеся на проходження співбесіди. Бойовий дух стане вам у нагоді.

Ми щиро бажаємо вам успіху!

 

Збільш шанси отримати роботу, створивши своє резюме за допомогою цих ресурсів:

?CV Maker
?Canva
?Resume. io
?CV-Template

 

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru