Неформальна освіта
- Деталі
-
Опубліковано: 18 квітня 2024
-
Перегляди: 387
Неформальна освіта – освіта, яка інституціоналізована, цілеспрямована, спланована особою або організацією, що забезпечує надання освітніх послуг. Неформальна освіта – це нові додаткові можливості. Можливості отримати нові зання та навички для саморозвитку, самореалізації; мотивацію та натхнення.
Студенти 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» Тетяна Панчук, Андрій Николів, Олена Петрина, Роксолана Бичук, Соломія Ворожбит, Максим Валько, Ярослав Щепанський з 1 березня по 27 березня 2024 року успішно завершили освітній онлайн-курс «Безбар̕єрність у галузі гостинності». Курс створено з ініціативи Мінцифри та управління туризму і курортів Львівської облдержадміністрації для платформи Дія.Освіта.
Під час навчання здобувачі набули знання щодо актуальності та значення розвитку інклюзивної гостинності. Актуальність доступного туризму у світі пов’язана із поширенням тенденції старіння населення, а в Україні вона підсилюється збільшенням кількості осіб з потребами у доступності та безпеці в архітектурі, транспорті та фізичному середовищі, що стало наслідком військової агресії з боку росії. Неформальне навчання допомогло здобувачам вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» дізнатись, як зробити туристичні локації доступними для людей з особливими потребами, про варіанти інклюзивного дозвілля, архітектурну доступність у готелях та інших закладах, правильну комунікацію та взаємодію з людьми, що мають певні порушення, як проводити екскурсії для туристів із посттравматичним стресовим розладом, а також довідалися про те, що адаптація туристичних обʼєктів під інклюзивні стандарти додає бізнесу репутаційних та матеріальних зисків.
Студенти 1 курсу спеціальності 242 «Туризм» Роман Марців, Юрій Сподарик, Роман Давидюк, Еріка Мазуренко з 21 лютого по 19 березня 2024 року успішно завершили освітній онлайн-курс «Брендінг міст і територій», представлений на ВУМ online-платформі громадянської освіти, яка створює онлайн-курси для розвитку українського суспільства.
Здобувачі вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» дізналися, що є брендом міста, чим він відрізняється від бренду товару, чому так багато неуспішних проєктів у цій галузі, і що потрібно робити, щоб власний проєкт з брендингу міст і території став успішним. Отже, неформальне навчання за програмою «Туризм» допомогло здобувачам вищої освіти набути нових комптентностей та збагатити навчальний процес.
Допис підготувала Тетяна КАЛАЙТАН, доцент кафедри туризму