Як самоорганізуватися і вибудувати робочий день
- Деталі
-
Опубліковано: 08 січня 2018
-
Перегляди: 3231
- Розставте пріоритети
Причому зробіть це правильно. Пам'ятайте: є найважливіші задачі, є другорядні, а є ті, які можуть почекати. При цьому друге і третє - не одне й те ж.
- Грамотно сформулюйте цілі
Це стосується загальних життєвих цілей: рухайтесь від глобальних до більш дрібних, тоді ви побачите, що на реалізацію одних вам знадобиться дуже багато часу, а інші, які ви збиралися втілювати спочатку, можна і зовсім пропустити. Вибудуйте систему етапів, що ведуть до досягнення ваших великих цілей, - це допоможе відстежувати свій прогрес.
- Розпишіть свої плани
Жити за планом — не так одноманітно й нудно, як вам здається. Зрештою ніхто не змушує розписувати все до секунди і точно це виконувати. Просто коли у вас буде список справ перед очима, буде легше зорієнтуватися, з чого почати роботу і в який час якими справами займатися. Хороший варіант — поділити справи на «термінові» і «необов'язкові», а протягом дня, справившись з одними, приступати до виконання інших.
- Пам'ятайте: чим більші завдання, тим важче приступити до їх розв’язання
У цьому випадку краще поділити увесь обсяг роботи на більш дрібні завдання, тоді буде легше почати їх виконання. Можна навіть почати з найбільш приємних моментів, щоби втягнутися в робочий процес з головою.
- Навчіться відмовляти
Вас постійно смикають і відволікають з приводу і без? Звичайно, це не дає змоги нормально виконувати роботу і розвивати ідеї. Тому навчіться говорити «ні», коли вас відволікають.
- Слухайте свій організм
«Совам» варто відводити на розв’язання численних або важливих завдань другу половину дня. «Жайворонкам», відповідно, першу. Коли ваш організм готовий до навантаження, тоді й дійте — ефект буде максимальним. Якщо ви — якась дивна пташка, то починайте негайно ;)