- Деталі
-
Опубліковано: 10 січня 2023
-
Перегляди: 613
Друга частина допису з корисними матеріалами для сучасних викладачів!
Нова підбірка цікавих та пізнавальних лекцій:
? «Як оформити та вести профіль науковця у LinkedIn?»
Про усі кроки створення й заповнення профілю, правила платформи та рекомендації для ведення власної сторінки:
https://youtu.be/fqS7UF4kekU
? «Методології NPS та eNPS: розвиток бренду довіри у студентів»
Історія виникнення, ефективний менеджмент та рекомендації для розробки опитувань:
https://www.youtube.com/watch?v=EBKrTAo_Wuk
? «Організація кар’єрних онлайн-проєктів для студентів»
Лекція з аналізом ринку, підготовкою до онлайн заходу, його реалізацією та рефлексію зі студентами:
https://www.youtube.com/watch?v=EBKrTAo_Wuk&t=3360
- Деталі
-
Опубліковано: 30 грудня 2022
-
Перегляди: 492
?Лекція про нові підходи до викладання та комунікації зі студентами.
Тренди, вектори розвитку та правила командної роботи:
https://youtu.be/ioP0mkR_Ts4
?Лекція про професійне вигорання.
Як втамовувати свої емоції та балансувати роботу в умовах вйни:
https://www.youtube.com/watch?v=pX1KchxE_eQ
?Лекція про 5 фішок, як втримати увагу студентів.
Що і як вимагати від студентів, про інструменти для роботи та підвищення ефективності:
https://www.youtube.com/watch?v=RTrNCB3qWYE
- Деталі
-
Опубліковано: 29 грудня 2022
-
Перегляди: 476
Друга частина допису з корисними матеріалами для сучасних викладачів!
Нова підбірка цікавих та пізнавальних лекцій:
? «Як оформити та вести профіль науковця у LinkedIn?»
Про усі кроки створення й заповнення профілю, правила платформи та рекомендації для ведення власної сторінки:
https://youtu.be/fqS7UF4kekU
? «Методології NPS та eNPS: розвиток бренду довіри у студентів»
Історія виникнення, ефективний менеджмент та рекомендації для розробки опитувань:
https://www.youtube.com/watch?v=EBKrTAo_Wuk
? «Організація кар’єрних онлайн-проєктів для студентів»
Лекція з аналізом ринку, підготовкою до онлайн заходу, його реалізацією та рефлексію зі студентами:
https://www.youtube.com/watch?v=EBKrTAo_Wuk&t=3360