Вибір освітніх компонент при формуванні індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти ОПП «Харчові технології»
- Деталі
-
Опубліковано: 19 березня 2025
-
Перегляди: 31
7 та 10 березня 2025 року здобувачі 1‒3 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності G13 Харчові технології освітньо-професійної програми «Харчові технології» під час зустрічі-консультації з гарантом ОП Іриною Сімоновою, в. о. декана Галиною Коваль, головою навчально-методичної комісії спеціальності Ольгою Михайлицькою та іншими викладачами ознайомилися з вибірковими освітніми компонентами з метою обрання навчальних дисциплін із запропонованих каталогів з урахуванням своїх інтересів, здібностей, потреб та мети навчання. Каталоги вибіркових дисциплін та їх анотації розміщені на сайті Університету.
Так звані вибіркові дисципліни походять із концепції person-centered teaching (навчання, орієнтоване на особистість), яку в середині ХХ століття систематизував американський психолог Карл Роджерс. В її основі лежить принцип, за яким здобувач бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторії, обираючи, що і як вчити. Згідно з вимогами сучасного освітнього законодавства України всі здобувачі вищої освіти мають можливість сформувати індивідуальну освітню траєкторію.
Гарант ОП Ірина Сімонова ознайомила першокурсників із Положенням про порядок реалізації здобувачами вищої освіти права на вільний вибір навчальних дисциплін, переліком і перевагами індивідуальної освітньої траєкторії. Декан Галина Коваль звернула увагу здобувачів на можливості подальшого навчання, національної та міжнародної академічної кредитної мобільності. Гарант Ірина Сімонова наголосила на можливості студентів вносити пропозиції щодо вдосконалення ОП.
Бажаємо здобувачам подальших успіхів!
Допис підготувала Ольга МИХАЙЛИЦЬКА, голова навчально-методичної комісії спеціальності