- Деталі
-
Опубліковано: 18 грудня 2020
-
Перегляди: 1496
Щороку напередодні новорічних свят та дня святого Миколая на чолі з завідувачем кафедри колектив збирає подарунки для дітей сиріт та для наших військових, які на цей час перебувають у Львівському військовому госпіталі.
У країні тривають карантинні заходи, але ми даруємо радість, як дітям, так і військовим, адже святковий настрій і атмосфера відчуття свят не може відбутися онлайн.
Детальніше: Свято Миколая не може відбутися он-лайн
- Деталі
-
Опубліковано: 13 листопада 2020
-
Перегляди: 1210
У День української писемності та мови, колектив кафедри на чолі із завідувачем кафедри долучились до написання ювілейного диктанту національної єдності.
У його написанні, серед колективу кафедри, взяли участь студенти не тільки факультету економіки та менеджменту, а й інші студенти факультетів нашого навчального закладу. Радіо диктант національної єдності цьогоріч провели в двадцяте, а наша кафедра завжди долучалась до написання диктанту в стінах університету, а сьогодні ми провели написання диктанту дистанційно-онлайн. Завідувач кафедри запросив співробітників кафедри приєднатись до Meet відео-зустрічі, щоб обговорити питання дистанційно, після написанні диктанту, одні при цій події писали радіо-диктант на робочому місці, інші в домашній обстановці, але обговорення пройшло в унісон. Цей день 9 листопада, є значимий не тільки, як для української нації, алей й для об’єднання духу національної єдності всіх українців, котрі проживають і за межами держави, адже радіодиктант національної єдності був започаткований у 2000 році з метою єднання навколо мови. Відтоді ми і Українці за кордоном можемо перевірити, наскільки добре знаємо українську мову.
Детальніше: Онлайн радіо диктант національної єдності- Деталі
-
Опубліковано: 30 травня 2020
-
Перегляди: 1642
Цей навчальний рік ми завершимо дистанційно. Наші викладачі не боялися експериментувати та навчатися. Звичайно, не все відразу вдавалося ідеально, але потроху всі учасники процесу адаптувалися до нових реалій. І варто відзначити, що студенти у цьому допомагали викладачам. Тож з часом, у результаті спільних зусиль освітній процес було впорядковано та налагоджено, і, навіть, ті, хто не горів на початках бажанням гризти граніт науки онлайн, долучалися до співпраці, перейнявшись колективним завзяттям колег.
Кафедра використовувала для роботи зі студентами різні ресурси. Головним став Googleclassroom. Тепер можна з впевненістю сказати: які б ресурси не обирали для викладання, усі вони були ефективними. Викладачам нашої кафедри,напевно, найпростіше було адаптуватися до роботи технічно, проте такий спосіб викладання змусив нас розробляти нові варіанти та способи ведення навчальної діяльності в дистанційній формі.