EN   UA

мба

 

 

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

Завідувач кафедри, кандидат економічних наук, доцент Батюк Богдан Богданович

 Контакти:
вул. Тершаківців 11
телефон 239-26-19,
е-mail: mened@lvet.edu.ua

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

У межах освітнього процесу студентів спеціальності «Менеджмент» відбулася гостьова лекція на тему: «Шлях клієнта до онлайн-покупки», яку провів Юрій Пирч — засновник і директор компанії «K2 – реклама для інтернет-магазинів».

Компанія K2 — це команда з 16 професіоналів, які допомагають онлайн-магазинам збільшувати продажі завдяки ефективним стратегіям товарної реклами у Google, Facebook та Instagram. За час діяльності фахівці K2 налаштували рекламу для понад 650 магазинів, ведуть 56 активних проектів, мають статус Google Partner та відзначені нагородами Ecommerce Awards 2020 і 2021.

5445242435488841551

Під час зустрічі пан Юрій поділився власним досвідом і розповів студентам про етапи формування онлайн-шляху клієнта — від першого контакту до покупки. Особливу увагу він приділив важливості аналітики, коректного налаштування рекламних кампаній, взаємодії із клієнтом у цифровому середовищі та сучасним трендам digital marketing.

5445242435488841554

5445242435488841555

зображення viber 2025 10 20 08 49 58 039

зображення viber 2025 10 20 08 49 58 208

Лектор також поділився цікавими кейсами із практики, зокрема про унікальний підхід компанії K2 — тариф «Налаштування реклами з гарантією за результат», який передбачає збільшення продажів або повернення коштів.

Юрій Пирч є автором низки навчальних програм і семінарів:

  • «Google Analytics 4 для інтернет-магазинів»
  • «Google Shopping (PerformanceMax) для інтернет-магазинів»
  • семінару «Система продажів товарів та послуг в інтернеті».

Понад 2000 підприємців і маркетологів уже пройшли його навчання.

зображення viber 2025 10 20 08 49 58 433

зображення viber 2025 10 20 08 49 58 665

зображення viber 2025 10 20 08 49 58 847

Організаторами зустрічі виступили Галина Леськів та Галина Левків, за участі працівників кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування.

Студенти активно ставили питання, ділилися власним досвідом онлайн-покупок і дізналися, як знання у сфері інтернет-маркетингу можна застосовувати в управлінській діяльності.

Лекція стала чудовою нагодою для студентів поєднати теоретичні знання з практичним досвідом професіонала, який реалізує інноваційні підходи у сфері реклами та електронної комерції.

Допис підготувала  Галина ЛЕСЬКІВ, доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru