Маніпулятивні технології в інформаційному середовищі
- Деталі
-
Опубліковано: 21 жовтня 2024
-
Перегляди: 138
21 жовтня 2024 року доцент кафедри менеджменту Катерина Гірняк провела бесіду про маніпулятивні технології в інформаційному середовищі зі студентами другого рівня (магістерського) вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент».
Під час бесіди було розкрито маніпулятивні елементи, які можуть впливати на сприйняття та поведінку людей у сфері комунікаційних технологій, зокрема через засоби масової інформації, де маніпулятивні елементи можуть бути присутні в змісті новин, рекламі та інших програмах; через соціальні мережі (фейкові новини, спекуляції, маніпуляція з контентом або використання психологічних технік, щоб залучити увагу або змінити думку користувачів); через рекламу, зокрема через використання емоційного маніпулювання, прихованих повідомлень або маніпулятивних технік, щоб викликати в споживача бажання придбати товар або сприяти отриманню недостатньої інформації про реальні наслідки покупки; через політику (маніпуляція інформацією, розповсюдження фейкових новин або використання психологічних технік для впливу на голосування або громадську думку), через онлайн-торгівлю.
Допис підготувала Катерина ГІРНЯК, доцент кафедри менеджменту