Участь у 19-й міжнародній конференції «Дослідження в галузі дистанційної освіти та електронного навчання 2025: розширення можливостей та підтримка змін»
- Деталі
-
Опубліковано: 17 березня 2025
-
Перегляди: 57
13–14 березня 2025 року доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Мирослава Вовк взяла участь у 19-й міжнародній конференції «Дослідження в галузі дистанційної освіти та електронного навчання 2025: розширення можливостей та підтримка змін» (Research In Distance Education Conference 2025: Empowering and Sustaining Change, University of London).
Це щорічна віртуальна та очна конференція CODE, що проходить протягом двох днів у Лондонському університеті, і зосереджується на дослідженнях та наукових практиках в онлайн, дистанційній, змішаній та гібридній вищій освіті. Метою конференції було забезпечити платформу для наукової, дослідницької та практичної взаємодії, демонструючи різноманітні практики та інновації в освіті. Як зазначалося у процесі роботи конференції, онлайн, змішане, гібридне та цифрове навчання міцно увійшли в основну практику вищої освіти. Зі зростанням цифровізації, як ніколи, важливим є забезпечення взаємозв’язку між процесом викладання, навчальними програмами та потребами студентів.
Формат роботи конференції дозволяв як очну, так і заочну участь. З тезами доповідей можна було попередньо ознайомитися, використовуючи спеціальний номер сесії. Поставити запитання під час ключових сесій можна було використовуючи QR-код у відповідних zoom-кімнатах.
Особливо цікавими були доповіді: Building engagement and belonging in online international communities: Implementing and evaluating an online Student Ambassador Programme (University of London), Digitalisation of small group learning to improve engagement – the student view (Queen Mary University of London), Evaluating AI Literacy Micro learning Activities for Students and Staff in Higher Education: Impact and Framework Development (Singapore Institute of Management), Ensuring Sustainable Online Moot-Court Studies by VR Technologies: A Case Study (Ozyegin University), A Mixed-Methods Study on Sense of Community in Online Learners (King's College London), Improving accessibility of online courses at scale: where do I start? (University of Oxford) та інші.
Допис підготувала Мирослава ВОВК, доцент кафедри менеджменту