- Деталі
-
Опубліковано: 10 травня 2023
-
Перегляди: 364
Заключною ланкою практичної підготовки фахівців з маркетингу є дослідницько-аналітична переддипломна практика яка, як частина освітньої програми, є завершальним етапом навчання і проводиться після освоєння студентом програм теоретичного та практичного навчання. Цілями переддипломної практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь студентів з майбутньої професії, перевірка можливостей самостійної роботи, як фахівця, в умовах виробництва; підготовка матеріалів до випускної кваліфікаційної роботи. Проходження переддипломної практики передбачає, в тому числі, збір матеріалів за основними розділами дипломної роботи (проєкту).
Детальніше: Дослідницько-аналітична практика студентів