EN   UA

emblema

ФАКУЛЬТЕТ  ВЕТЕРИНАРНОЇ  МЕДИЦИНИ

Декан, доцент, кандидат ветеринарних наук  Пундяк Тарас Олегович

Заступники декана:
доцент, кандидат ветеринарних наук Леньо Юрій Михайлович
професор, доктор ветеринарних наук Максимович Ігор Андрійович

доцент, кандидат ветеринарних наук  Івашків Роман Миронович
асистент, доктор філософії Мартинів Юлія Василівна

 

fb     іnstagram     vstupp

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти стала своєрідною перевіркою: чи зможуть викладачі швидко та ефективно організовувати навчальний процес в умовах карантину, комунікувати зі студентами залучаючи для цього сучасні освітні онлайн-платформи.

«На мою думку, основою ефективного навчання є комунікація науково-педагогічних працівників із студентами, комплексний виклад навчального матерiалу, не зважаючи на труднощі, які можуть бути в умовах каранантину», Володимир Лемішевський.

З метою ефективної організації освітнього процесу кафедра нормальної та патологічної морології і судової ветеринарії ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького з перших днів запровадження карантину здійснює дистанційну форму навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини згідно  з робочою програмою та навчальним планом, використовуючи всі доступні інформаційні та хмарні технології.

Навчання магістрів 4 курсу 6, 7, 9 п/г факультету ветеринарної медицини здійснюється із використанням онлайн-платформи G-Suite for Education – Google Classroom. Це доволі проста і зручна платформа, яка дає можливість викладачеві створювати, впорядковувати матеріали для лекційних та лабораторних занять. У тому числі складати інтерактивні тести, оцінювати виконані завдання, а студентам коментувати матеріали, ставити запитання і просто спілкуватися з науково-педагогічними працівниками онлайн.

Карантин – це не канікули для студентів, це, насамперед, навчання та робота, можливість для саморозвитку.

Дистанційна форма навчання ­- це не лише виклад нового матеріалу, а також спілкування і зворотній зв'язок із студентами. Тому ми вирішили запитати безпосередньо в студентів, чи подобається їм дистанційна форма навчання і з якими труднощами, можливо, вони зіштовхнулися під час роботи.

На питання: “Як швидко Ви підлаштувалися до дистанційної форми навчання та чи були, можливо, якісь труднощі на цьому етапі?”

Більшість студентів відповідає:

– Швидко та доволі легко. Студенти - це сучасні та освідчені люди, яким зручно працювати та комунікувати з викладачами за допомогою смартфона. А завдяки онлайн платформі для навчання Google Classroom робити це стало швидко та легко. Лекційні та лабораторні заняття вже четвертий тиждень проводяться за звичайним розкладом. Все відбувається як і раніше, змінилася лише форма навчання - тепер заняття проводяться  онлайн.

Єлизавета Саричева (студентка 4 курсу 6 п/г)

«Мій ранок розпочинається із чашки кави та навчання онлайн. Випивши кави, я сідаю вивчати новий матеріал, який необхідно опрацювати. Вибравши нову тему, я уважно вивчаю матеріал, а в конспекті занотовую  лише найважливіше. В альбомі замальовую мікропрепарати, які представлені для огляду. Також користуюсь фотоархівом з макропрепаратами для кращого засвоєння матеріалу. Завершивши вивчення теми, я проходжу тести, щоб перевірити свої знання та отримати гарну оцінку».

 

Мирослава Марченко (студентка 4 курсу 9 п/г)

«Здобуті знання за дистанційною формою навчання, а також вивчені теми з курсу патологічна морфологія та розтин беспосередньо на кафедрі, дають можливість застосувати знання під час секції у клініці» екція кішки з нирковою недостатністю).

Анастасія Кондратюк (студентка 4 курсу 6 п/г)

«Дистанційне навчання - це поєднання свого роду приємного з корисним. Найбільшим плюсом такої форми навчання є те, що можна бути присутнім на віртуальних заняттях у зручній і теплій піжамі, відволікаючись лише на те, щоб заварити собі чаю. Одним словом, максимально комфортні умови для вивчення нового матеріалу з курсу «Патологічна морфологія та розтин»»

Кирил Барна (студент 7 п\г)

«Патоморфологія та розтин це досить складний та важкий предмет, як на мене. Зізнаюсь чесно – дається важко, як під час  навчання на кафедр,і так і онлайн. Люблю більше вправлятися зі скальпелем та голкою в руках, проте, всі теми я обовязково вивчу й складу тести, обіцяю, Володимире Михайловичу».

Михайло Харина (студент 6 п\г)

«Навчатися в Google Classroom доволі зручно. Завжди приходять сповіщення на смартфон, а також є відповідні записи в календарі, що слід вивчити та коли «здати» тему. Сто відсотків не забудеш ! В кожній новій темі матеріал чітко систематизований. Є все необхідне для начання, короткий конспект лекції, макро- та мікропрепарати за темою».

Використання дистанційної форми навчання дозволяє студентам зберегти звичний темп роботи, вивчати теоретичну та практичну частину викладеного матеріалу. А також перевірити свої знання, складаючи тести, відповідаючи на ситуаційні питання та спілкуючись з викладачем.

Студенти задоволені такою роботою, тому що доступ до платформи Google Classroom здійснюється, як за допомогою веб-браузера, так і мобільного додатка для смартфона, який завжди під рукою.

На кафедрі є всі необхідні засоби для навчання, унаочнення – світлини макропрепаратів біологічних тканин за незаразних, бактеріальних та вірусних захворювань. У лабораторії патоморфологічних досліджень можна зробити якісні світлини гістологічних мікропрепаратів, для поглибленого та кращого засвоєння матеріалу.

Володимир Лемішевський, старший викладач кафедри, к.вет.н.

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru