ПОЄДНАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПРАКТИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 211 «ВЕТЕРИНАРНА МЕДИЦИНА»
- Деталі
-
Опубліковано: 05 грудня 2022
-
Перегляди: 629
Декан факультету ветеринарної медицини Юрій Стронський та гаранти ОПП Ірина Ковальчук, Василь Влізло, Василь Гунчак разом із стейкхолдерами та завідувачами кафедр обговорили освітні програми спеціальності 211 «Ветеринарна медицина». Метою заходу було залучення до продуктивної та конструктивної дискусії ради стейкхолдерів щодо обговорення освітньо-професійних програм: «Ветеринарна медицина», «Ветеринарна лабораторна справа» та «Ветеринарна медицина. Ветеринарна фармаційна справа».
За ініціативи адміністрації деканату було оновлено раду стейкхолдерів і залучено провідних фахівців в галузі ветеринарії. Зокрема, до складу робочої групи ввійшли:
Маркевич О.М. – власник клініки дрібних тварин «Клініка доктора Маркевича»;
Дворницька В.П. – заступниця директора Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживача,
Крук О.Р. – начальник Львівської міської державної лікарні ветеринарної медицини;
Кондратюк І.В. – заступник директора Рівненської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживача.
Під час зустрічі проаналізовано зміст освітніх програм, фахові компетентності та програмні результати навчання. Основний акцент зроблено на зміст нових освітніх програм і їх компонент в напрямку активізації проходження практичної підготовки на провідних підприємствах. Гаранти вказали на сильні та слабкі складові програм, обговорили і надали свої пропозиції до переліку й змісту освітніх компонентів та фахових компетентностей, що необхідні для підготовки конкурентоспроможних на ринку праці фахівців даної галузі.
Акцент зроблено на здобутті компетентностей, що забезпечують високу професійну кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини. Висвітлені програмні результати навчання, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення, а також особливості віртуального середовища за дистанційної форми навчання в умовах воєнного стану.
Стейкхолдери висловили підтримку в особливих умовах навчання та готовність до подальшої співпраці. Проте, зазначили окремі побажання, а саме: вивчення вимог щодо калібрування, перевірки обладнання у лабораторії для забезпечення метрологічної простежуваності, радіологічних випробувань, вимог міжнародного стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, акредитації, документів НААУ, ILAC, EA, а також низьку інших важливих питань, що забезпечують фахову підготовку фахівців.
Усвідомлюючи, що освітня програма є дієвим системним інструментом, яка формує середовище спільного професійного розвитку, взаємодії і відповідальності, всі учасники освітньої програми прагнуть до постійного удосконалення процесів та процедур її реалізації. Відповідно, до дискусії долучилися й члени проєктних груп освітніх програм, які обмінялися думками щодо змісту програм, надали пропозиції до переліку і змісту освітніх компонентів, а також каталогу навчальних дисциплін вільного вибору студентів.
Учасники активно та плідно попрацювали над внесенням змін та доповнень до програм згідно з новими освітніми реаліями та потребами. Зібрана інформація під час обговорення слугуватиме основою для удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами спеціальності 211 «Ветеринарна медицина».