Студенти відвідали гіпермаркет "Ашан"
- Деталі
-
Опубліковано: 10 жовтня 2018
-
Перегляди: 1350
10 жовтня 2019 року студенти, що навчаються за спеціальностями маркетинг та менеджмент факультету економіки та менеджменту Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького під керівництвом доцентів кафедри маркетингу Дорош-Кізим М.М. та Гачека Т.С. відвідали гіпермаркет Ашан.
Правильне викладення товарів в торговому залі магазину – важливий напрям мерчандайзингу, заснований на розумінні людської психології і спрямований на збільшення продажів. Його мета – розкладання товару на полицях таким чином, щоб реалізувати маркетингову стратегію компанії.
Величезну частку в сприйнятті товарів відіграє те, що покупець бачить очима – 83%, далі йдуть звук, запах, дотик і смак. Перше враження складається вже за 10 секунд, причому покупці набагато краще запам'ятовують погані речі, ніж хороші...