ФЕМ – МИ РУЙНУЄМО СТЕРЕОТИПИ!
- Деталі
-
Опубліковано: 04 травня 2020
-
Перегляди: 2405
#житипоновому, #stayhome, #залишайсявдома, #stoppanic, #savealife, #освітаonline, #технологіїпротиcorona, #новатори2020, #studyfromhome, #навчаюсьнакарантині, #студентипротивірусу, #фемпродовжуєнавчання – такі хештеги до дописів у соціальних мережах Facebook та Instagram із початком карантину можна щоденно спостерігати у викладачів та студентів практично кожного навчального закладу не лише в Україні, але й у кожному куточку земної кулі. Проте, відсутність аудиторного навчання не зупинила його процес, адже нової популярності та змісту набули поняття #distanceeducation та #дистанційне навчання.
Викладачі та студенти факультету економіки та менеджменту ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького практично з перших днів запровадження карантину освоїли дистанційну форму освіти та успішно використовують її для забезпечення безперервності навчального процесу і до сьогодні. Адже, для майбутніх фахівців-економістів у світі інноваційних технологій важливим є вміння працювати не лише в умовах реального життя, але й уміти вдало користуватися лабіринтами віртуального середовища.
Сучасний спосіб життя та інформаційна епоха поставила перед освітянами вимогу набувати цифрової компетентності. Низка технологій дистанційного навчання останні роки широко використовується в освітньому процесі. Це дозволяє його урізноманітнювати, зробити більш пізнавальним та продуктивним.
Без сумніву, життя в умовах карантину показало нові потужні можливості віртуального (цифрового) навчання та підтвердило переваги традиційного. Дистанційні освітні ресурси дають можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем (онлайн), неперервного контролю якості засвоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом. Навчання може відбуватися в будь-який зручній час, що дає змогу поєднувати його з іншою роботою, виконуючи завдання за індивідуальними графіком і розкладом, з максимальною зручністю для всіх учасників освітнього процесу.
Карантин у ХХІ столітті – це чудове випробування власної відповідальності та самоорганізації. Дистанційна робота в основному зосереджена на використанні платформи GoogleClassroom, що є базою для методичного забезпечення дисциплін і містить перелік практичних завдань на кожен тиждень карантину, тести для перевірки знань та блок завдань для оцінювання з коментарями.
Основними принципами системи дистанційної освіти є: гнучкість, модульність, динамічність, адаптивність, неперервність, креативність і відкритість. Вона базується переважно на самостійному отриманні необхідного обсягу і якості знань та передбачає поєднання широкого спектру традиційних і новітніх інформаційних технологій. Використання цих технологій дозволяє студентам поповнити перелік вмінь і навичок, які в подальшому визначать успішність людини в будь-якій сфері діяльності.
Нові умови життя дали серйозний поштовх до пошуку нових ефективних форм роботи зі студентами. В еру сучасних digital технологій занадто просто й зрештою банально подати завдання та дочекатись відповіді. Насамперед потрібно налагодити комунікацію зі студентами: надати консультацію, пояснити, порадити та допомогти у виконанн ізавдань. Зараз розкривається новий, прихований сенс дистанційного навчання, а діалог між викладачем і студентом, як ніколи, працює на результат. У цьому ще одним помічником є платформа Zoom для проведення «пар» у формі онлайн-конференцій.
На данному етапі дистанційної освіти вчаться всі: і викладачі, і студенти, адже всі є новаторами такого навчання. Але, як ніколи всіх єднає спільне бажання – якнайшвидше повернутися в рідні університетські аудиторії…
Викладачі та студенти факультету економіки та менеджменту ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького практично з перших днів запровадження карантину освоїли дистанційну форму освіти та успішно використовують її для забезпечення безперервності навчального процесу і до сьогодні. Адже, для майбутніх фахівців-економістів у світі інноваційних технологій важливим є вміння працювати не лише в умовах реального життя, а також вміти вдало користуватися лабіринтами віртуального середовища.
Сучасний спосіб життя та інформаційна епоха поставила перед освітянами вимогу набувати цифрової компетентності. Низка технологій дистанційного навчання останні роки широко використовується в освітньому процесі. Це дозволяє його урізноманітнювати, зробити більш пізнавальним та продуктивним.
Без сумніву, ситуація з карантином показала нові потужні можливості віртуального (цифрового) навчання та підтвердила переваги традиційного. Дистанційні освітні ресурси дають можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем (онлайн), неперервного контролю якості засвоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом. Навчання може відбуватися в будь-який зручній час, що дає змогу поєднувати його з іншою роботою, виконуючи завдання за індивідуальним играфіком і розкладом, з максимальною зручністю для всіх учасників освітнього процесу.
Карантин у ХХІ столітті – це чудове випробування власної відповідальності та самоорганізації. Дистанційна робота в основному зосереджена на використанні платформи GoogleClassroom, що є базою для методичного забезпечення дисциплін і містить перелік практичних завдань на кожен тиждень карантину, тести для перевірки знань та блок завдань для оцінювання з коментарями.
Основними принципами системи дистанційної освіти є: гнучкість, модульність, динамічність, адаптивність, неперервність, креативність і відкритість. Вона базується переважно на самостійному отриманні необхідного обсягу і якості знань та передбачає поєднання широкого спектру традиційних і новітніх інформаційних технологій. Використання цих технологій дозволяє студентам поповнити перелік вмінь і навичок, які в подальшому визначать успішність людини в будь-якій сфері діяльності.
Нові умови життя дали серйозний поштовх до пошуку нових ефективних форм роботи зі студентами. В еру сучасних digital технологій занадто просто та й зрештою банально подати завдання та дочекатись відповіді. Насамперед, потрібно налагодити комунікацію зі студентами: надати консультацію, пояснити, порадити та допомогти у виконанні завдань. Зараз розкривається новий, прихований сенс дистанційного навчання, а діалог між викладачем і студентом, як ніколи, працює на результат. У цьому ще одним помічником є платформа Zoom для проведення пар у формі онлайн-конференцій.
На даному етапі дистанційної освіти вчаться всі: і викладачі, і студенти, адже всі є новаторами такого навчання. Але, як ніколи всіх єднає спільне бажання – якнайшвидше повернутися в рідні університетські аудиторії…
Кафедра маркетингу