EN   UA

емблема маркетинг

 

 КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ

 Завідувач кафедри, кандидат економічних наук, доцент Поперечний Степан Іванович

 

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Вибір спеціальності значною мірою визначає майбутнє людини

Кожна молода людина мріє про найкращу для себе спеціальність, посаду, матеріальне і духовне задоволення від них, які б супроводжували її впродовж багатьох років. Щоб не помилитись у своєму виборі відповідної спеціальності через недостатню поінформованість повідомляємо про можливість здобуття спеціальності «Маркетинг» у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького. Це відомий в Україні заклад освіти та науки. Історія викладання дисциплін і підготовки фахівців з маркетингу в університеті розпочинається з 1991 року.

 

Маркетинг – спеціальність економічна

Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства. Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проектних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; постачання; збуту; виробничому; міжнародних зв’язків; планово-економічному; маркетингових досліджень; реклами та PR тощо.

З урахуванням освітньо – кваліфікаційного рівня (бакалавр, спеціаліст, магістр) наші випускники можуть обіймати посади вищого та середнього управлінського рівня на великих підприємствах;  вищого управлінського складу малих підприємств різних форм власності; менеджера з державних закупівель; рекламіста; фахівця із зв'язків з громадськістю; фахівця з формування комерційних зв'язків; біржового брокера;  наукового співробітника у науково-дослідних центрах, які займаються проблемами маркетингу; економіста підприємства.

Доцільність і перспективи здобуття фаху маркетолога

У країнах з розвинутою ринковою економікою фахівці з маркетингу займають верхні позиції на ринку праці і є одними з найвище оплачуваних. За версією відомого у всьому світі  журналу Forbes маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення. При цьому, в міру посилення конкуренції, маркетологи як стратеги підприємства, почуватимуть себе у виграші й надалі. Потребу у справжніх фахівцях з маркетингу уже гостро відчувають підприємства, які впроваджують ринкові засади господарювання.

Бажаємо Вам зробити правильний вибір і чекаємо у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького. Тут набуто досвід підготовки  фахівців з маркетингу. Тривалий період часу університет був єдиним в Україні закладом освіти, де здійснювалась підготовка аграрних маркетологів.  За цей період тут сформовано належний кадровий склад. У 2014 році кафедра маркетингу Міністерством аграрної політики і продовольства України нагороджена золотою медаллю за кращу наукову розробку з проблем маркетингової діяльності у сільськогосподарських підприємствах. Виконані на кафедрі маркетингу роботи  постійно займають призові місця за результатами конкурсу студентських наукових робіт, що відзначається у відповідних наказах Міністерства освіти і науки України.

Студенти за спеціальністю «Маркетинг» можуть навчатися протягом одного, двох чи трьох триместрів у  Вагненінському аграрному університеті (Голландія). Укладена угода з Університетом інформатики та прикладних знань (м. Лодзь) щодо спільної українсько-польської підготовки студентів.

Маркетолог- стратегічна фігура в будь-якій організації. Саме від нього залежить оптимальна робота і прибуток всієї компанії. У міру загальної економічної стабілізації дефіцит фахівців з маркетингу в Україні відчуватиметься все гостріше.

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru