Маркетинг - спеціальність майбутнього
- Деталі
-
Опубліковано: 15 травня 2018
-
Перегляди: 19361
Вибір спеціальності значною мірою визначає майбутнє людини
Кожна молода людина мріє про найкращу для себе спеціальність, посаду, матеріальне і духовне задоволення від них, які б супроводжували її впродовж багатьох років. Щоб не помилитись у своєму виборі відповідної спеціальності через недостатню поінформованість повідомляємо про можливість здобуття спеціальності «Маркетинг» у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького. Це відомий в Україні заклад освіти та науки. Історія викладання дисциплін і підготовки фахівців з маркетингу в університеті розпочинається з 1991 року.
Маркетинг – спеціальність економічна
Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства. Маркетологи можуть працювати на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проектних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; постачання; збуту; виробничому; міжнародних зв’язків; планово-економічному; маркетингових досліджень; реклами та PR тощо.
З урахуванням освітньо – кваліфікаційного рівня (бакалавр, спеціаліст, магістр) наші випускники можуть обіймати посади вищого та середнього управлінського рівня на великих підприємствах; вищого управлінського складу малих підприємств різних форм власності; менеджера з державних закупівель; рекламіста; фахівця із зв'язків з громадськістю; фахівця з формування комерційних зв'язків; біржового брокера; наукового співробітника у науково-дослідних центрах, які займаються проблемами маркетингу; економіста підприємства.
Доцільність і перспективи здобуття фаху маркетолога
У країнах з розвинутою ринковою економікою фахівці з маркетингу займають верхні позиції на ринку праці і є одними з найвище оплачуваних. За версією відомого у всьому світі журналу Forbes маркетингові аналітики є другими за популярністю після розробників програмного комп’ютерного забезпечення. При цьому, в міру посилення конкуренції, маркетологи як стратеги підприємства, почуватимуть себе у виграші й надалі. Потребу у справжніх фахівцях з маркетингу уже гостро відчувають підприємства, які впроваджують ринкові засади господарювання.
Бажаємо Вам зробити правильний вибір і чекаємо у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького. Тут набуто досвід підготовки фахівців з маркетингу. Тривалий період часу університет був єдиним в Україні закладом освіти, де здійснювалась підготовка аграрних маркетологів. За цей період тут сформовано належний кадровий склад. У 2014 році кафедра маркетингу Міністерством аграрної політики і продовольства України нагороджена золотою медаллю за кращу наукову розробку з проблем маркетингової діяльності у сільськогосподарських підприємствах. Виконані на кафедрі маркетингу роботи постійно займають призові місця за результатами конкурсу студентських наукових робіт, що відзначається у відповідних наказах Міністерства освіти і науки України.
Студенти за спеціальністю «Маркетинг» можуть навчатися протягом одного, двох чи трьох триместрів у Вагненінському аграрному університеті (Голландія). Укладена угода з Університетом інформатики та прикладних знань (м. Лодзь) щодо спільної українсько-польської підготовки студентів.
Маркетолог- стратегічна фігура в будь-якій організації. Саме від нього залежить оптимальна робота і прибуток всієї компанії. У міру загальної економічної стабілізації дефіцит фахівців з маркетингу в Україні відчуватиметься все гостріше.