Обговорення результатів анкетування учасників освітнього процесу
- Деталі
-
Опубліковано: 01 липня 2024
-
Перегляди: 105
На розширеному засіданні навчально-методичної комісії за спеціальністю 075 «Маркетинг» 26 червня 2024 року розглянуто результати анкетування здобувачів вищої освіти, випускників та стейкхолдерів.
Загалом усі респонденти позитивно оцінили зміст освітніх програм «Маркетинг» підготовки здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. В анкетах зазначено належне методичне забезпечення освітніх компонентів. Відсутні застереження щодо необ’єктивності оцінювання результатів навчання. Усі вважають, що кількість запропонованих дисциплін на вибір є достатньою.
Рекомендації полягають у доцільності удосконалення розкладу, зокрема недопущення «вікон» між парами. Рекомендовано проводити більше практичних занять з використанням прикладних комп’ютерних програм.
За результатами анкетування навчально-методичною комісією спеціальності 075 «Маркетинг» визначено способи удосконалення змісту освітніх програм та організації освітнього процесу.
Допис підготувала Наталія СТРУК, доцент кафедри маркетингу