- Деталі
-
Опубліковано: 01 липня 2024
-
Перегляди: 149
На розширеному засіданні навчально-методичної комісії за спеціальністю 075 «Маркетинг» 26 червня 2024 року розглянуто результати анкетування здобувачів вищої освіти, випускників та стейкхолдерів.
Загалом усі респонденти позитивно оцінили зміст освітніх програм «Маркетинг» підготовки здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. В анкетах зазначено належне методичне забезпечення освітніх компонентів. Відсутні застереження щодо необ’єктивності оцінювання результатів навчання. Усі вважають, що кількість запропонованих дисциплін на вибір є достатньою.
Рекомендації полягають у доцільності удосконалення розкладу, зокрема недопущення «вікон» між парами. Рекомендовано проводити більше практичних занять з використанням прикладних комп’ютерних програм.
Детальніше: Обговорення результатів анкетування учасників освітнього процесу