- Деталі
-
Опубліковано: 13 травня 2025
-
Перегляди: 38
12 травня 2025 року на кафедру маркетингу завітали стейкхолдери ТзОВ «Клевер Сторс», що представляють торгову марку Сімі. Ця зустріч стала важливим містком між бізнесом та освітою, відкривши для студентів і викладачів нові горизонти практичного розуміння брендингу, управління змінами та адаптації до умов повномасштабної війни.
Під час візиту представники компанії поділилися досвідом ребрендингу ТМ Сімі, розповіли про зміну позиціонування бренду, роботу з новими каналами комунікації та оновлення візуального стилю. Особливу увагу було приділено викликам, з якими зіткнулося підприємство під час війни: порушення логістичних ланцюгів, зростання цін на сировину, та зміна поведінки споживачів.
Детальніше: Візит представників ТзОВ «Клевер Сторс» (ТМ Сімі) на кафедру маркетингу: діалог про брендинг,...