- Деталі
-
Опубліковано: 24 березня 2020
-
Перегляди: 2016
Час сучасних технологій вже настав,
а ти ще досі не знаєш, ким хочеш бути?!
Ми підкажемо тобі вірний шлях
та допоможемо стати кращим серед найкращих.
Маркетолог – стратегічна фігура в будь-якій організації. Саме від нього залежить оптимальна робота і прибуток всієї компанії. Саме тому ця професія з кожним роком набуває все більшої популярності.
Найперше, що мотивує новачка на опанування цієї професії, – затребуваність фахівців і високий рівень заробітної плати. Проте, при цьому зазвичай, більшість людей зовсім не уявляють, чим саме займається маркетолог і який в нього рівень відповідальності.
Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.
Виходячи з цих завдань, досвідчений маркетолог і створює маркетинговий мікс компанії. Залежно від потреб бізнесу обирає інструменти офлайн- чи онлайн- (інтернет-маркетингу), вихідного (outbound) або вхідного (inbound) маркетингу. Потребу у справжніх фахівцях з маркетингу уже гостро відчувають підприємства, які впроваджують ринкові засади господарювання.
Якщо ти мрієш стати реальним фахівцем та реалізовувати власні ідеї, але не знаєш з чого почати, – приходь до нас та обирай спеціальнісь твоєї майбутньої та успішної кар’єри!
Детальніше: Маркетолог!