EN   UA

емблема маркетинг

 

 КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ

 Завідувач кафедри, кандидат економічних наук, доцент Поперечний Степан Іванович

 

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

MyCollages 1

Заключною ланкою практичної підготовки фахівців з маркетингу є дослідницько-аналітична переддипломна практика яка, як частина освітньої програми, є завершальним етапом навчання і проводиться після освоєння студентом програм теоретичного та практичного навчання. Цілями переддипломної практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь студентів з майбутньої професії, перевірка можливостей самостійної роботи, як фахівця, в умовах виробництва; підготовка матеріалів до випускної кваліфікаційної роботи. Проходження переддипломної практики передбачає, в тому числі, збір матеріалів за основними розділами дипломної роботи (проєкту).

 

MyCollages
Завідувач кафедри маркетингу к.е.н., доцент Степан Поперечний провів ознайомчу зустріч із здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 – «Маркетинг» щодо вибору місця проходження переддипломної практики. Представив перелік підприємств і організацій, з якими укладено угоди щодо проходження практики здобувачами вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг». Також повідомив, що кожен студент може обрати собі за бажанням, для проходження практики інше підприємство (що не присутнє в даному переліку), уклавши для цього з ним відповідну угоду на проведення практики для студентів вищих навчальних закладів. Розповів про особливості оформлення щоденника та звіту дослідницько-аналітичної практики та ознайомив студентів із робочою програмою практики.

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru