Обговорення проєктів освітніх програм спеціальності 227 “Терапія та реабілітація”
- Деталі
-
Опубліковано: 16 грудня 2023
-
Перегляди: 269
14 грудня 2023 року на кафедрі реабілітації та здоров’я людини Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького у змішаному форматі відбулось обговорення проєктів освітніх програм “Фізична терапія, ерготерапія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 227.01 “Фізична терапія” та “Фізична терапія” другого (магістерського) рівня вищої освіти.
В обговоренні взяли участь: в. о. завідувача кафедри реабілітації та здоров’я людини ЛНУВМБ імені С. З. Ґжицького, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент, голова навчально-методичної комісії спеціальності 227 “Терапія та реабілітація”, гарант ОПП “Фізична терапія, ерготерапія” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Наталія Івасик; доцент кафедри, член навчально-методичної комісії спеціальності 227 “Терапія та реабілітація”, гарант ОПП “Фізична терапія” другого (магістерського) рівня вищої освіти Богдан Кордис; асистент кафедри реабілітації та здоров’я людини ЛНУВМБ імені С. З. Ґжицького Іванна Блайда; асистент кафедри реабілітації та здоров’я людини ЛНУВМБ імені С. З. Ґжицького Галина Бойсин; директор приватного підприємства “Медичний центр оздоровлення Бодіфай” Андрій Крушельницький.
В онлайн-режимі до зустрічі приєдналися: директор Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Центр спортивної медицини і реабілітації” Степан Середа; доцент кафедри реабілітації та здоров’я людини ЛНУВМБ імені С. З. Ґжицького, член навчально-методичної комісії спеціальності спеціальності 227 “Терапія та реабілітація” Юрій Свистун; заступник директора з медичних питань ТОВ “Укрпротез” Вікторія Оліх; директор центру фізичної реабілітації “Пазен” Марія Пазен; фізичний терапевт ЗУСДМЦ Орест Гринчишин.
Робоча група розглянула структурно-логічну схему освітніх компонентів, їх відповідність до загальних та фахових компетентностей програмних результатів навчання за освітніми програмами та професійному стандарту.
Орест Гринчишин відзначив, що освітні компоненти, передбачені освітніми програмами, дають змогу здобувачам отримати належну теоретичну та практичну підготовку. Андрій Крушельницький та Марія Пазен надали рецензії до обговорюваних освітніх програм.
Дякуємо всім учасникам зустрічі за корисний та конструктивний діалог і співпрацю у сфері вдосконалення навчального процесу.
Допис підготувала Наталія Івасик, доцент