EN   UA

ФАКУЛЬТЕТ ГРОМАДСЬКОГО РОЗВИТКУ ТА ЗДОРОВ'Я 

 00124

Декан, кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений тренер України, майстер спорту України,
суддя міжнародної категорії Семенів Богдан Степанович

Заступники декана:
доцент,  кандидат технічних наук  Сливка Наталія Богданівна
доцент,   кандидат сільськогосподарських наук Сухорська Ольга Петрівна
доцент, кандидат ветеринарних наук Сус Галина Володимирівна

fb
     іnstagram    telegramm      vstupp

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

26 січня 2021 року відбувся міжуніверситетський науково-навчальний вебінар “Досвід європейських країн в організації дистанційного навчання студентів”, учасниками якого стали викладачі та студенти Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького та Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського.

 

 

Взаємодію втілювали кафедра автоматизації та інформаційних систем в особі доцента, канд. пед. наук Майї Дернової і кафедра філософії та педагогіки на чолі з професором, д. пед. наук Олесею Смолінською. Такий склад учасників вебінару, в тому числі студенти спеціальностей 122 “Комп’ютерні науки”, 151 “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”, аспіранти ОНП 171 “Електроніка” з Полтавщини та наші магістранти спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки”, забезпечив жваве обговорення теми забезпечення та супроводу дистанційного освітнього процесу.
Слід відзначити глибоке наукове дослідження теми доповідачкою, пані Майєю Дерновою, його результати, до речі, були впроваджені в освітній процес наших магістрантів-педагогів.

Результатом обговорення стало розуміння того, що ні на винятково викладацьких плечах, ні завдяки лише зусиллям інженерів дистанційне навчання не буде провадитися на високому рівні: тільки спільна праця, краще — на рівні держави чи, бодай, регіонів підвищить конкурентоздатність наших закладів вищої освіти у царині дистанційного навчання як сучасної та динамічної перспективи заміщення заочної форми здобуття вищої освіти. Ще одним плюсом для університетів, які, об’єднавши зусилля, прискорять впровадження дистанційних чи змішаних освітніх курсів, є залучення до навчання дорослих студентів, які, як відомо, є більш вмотивованими, хоч і, водночас, більш зайнятими. Досвід європейських країн, що його висвітлила доц. Майя Дернова, переконує в тому, що менеджерам вищої освіти варто взятися за втілення таких проєктів.

Дякуємо за співпрацю!

Долучаємо допис наших колег за посиланням.

Допис підготувала проф. Олеся Смолінська

 

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru