НА КРОК БЛИЖЧЕ З УСІМА КРАЇНАМИ СВІТУ
- Деталі
-
Опубліковано: 23 червня 2020
-
Перегляди: 1741
Про викладання своєї улюбленої дисципліни для студентів-іноземців ділиться досвідом доцент кафедри нормальної та патологічної фізіології імені С.В. Стояновського Ірина Коломієць.
Кафедра була заснована ще у минулому столітті, тоді, коли дистанційні технології лише зароджувалися у геномі цивілізації. Її історія заклала необхідні підвалини, а наукові і педагогічні надбання зробили тверде і непохитне підґрунтя для нас, «діджиталізованого» покоління. Вперше, в новітній історії кафедри у вересні 2019 року, завдячуючи кропіткій і наполегливій праці керівництва університету, зокрема, ректору професору Стибелю В.В., студенти країн світу, будучи вже тоді другокурсниками факультету ветеринарної медицини, почали вивчати дисципліну «Animal Physiology».
Сказати, що це звичайний навчальний процес – це не сказати нічого! Це, напевно, новий етап у науково-педагогічній діяльності кожного викладача, незважаючи на кількість років педагогічного стажу в трудовій книзі. Проте, як відомо, самовдосконаленню не має меж, особливо, коли воно поєднується з власним бажанням та підтримується колективом кафедри. Труднощі на перших порах у розмовному бар’єрі існували, адже якісно англійською володіє лише її істинний носій, а для всіх інших, незважаючи на відповідний рівень письмового володіння, у розмовному спілкуванні завжди присутній характерний акцент. Тут важливо вміти уважно слухати і чути кожного студента, і насамперед, іншомовного. Нівелювати труднощі інколи допомагала дошка і крейда, пошукова система Google, всім улюблений Google Translator, але, найголовніше, все це супроводжувалося масою позитиву від спілкування з іноземцями. Дуже швидко студенти Тунісу, Лівану, Індії, Америки з задоволенням проходили теоретичний інструктаж та жваво виконували експериментальні роботи з «Фізіології збудливих тканин», «Фізіології центральної нервової системи», «Фізіології залоз внутрішньої секреції» та інших тем, запланованих у першому семестрі.
З початком карантину згадалася знову фраза «самовдосконаленню не має меж», коли доводилося опановувати дистанційні технології навчання. Проте, студенти-іноземці миттєво адаптувалися та стали впевненими користувачами Google Classroom, де активно, вчасно і на відмінному рівні виконували поставлені їм завдання: автоматизовані тести, різнорівневі індивідуальні завдання, завдання, що потребували розгорнутої відповіді.
Завершення навчального року для студентів ІІ курсу ФВМ згідно з робочою програмою передбачало складання іспиту, який з урахуванням цьогорічних вимог проходив у два етапи: усного – з використанням платформи Zoom та Viber для здійснення ідентифікації студентів, долучення допущених до іспиту, проведення співбесіди; письмового – у вигляді тестових запитань.
Важливо відзначити, що будь-який новий досвід у житті не буває випадковим чи зайвим, а недосяжне в певний час може стати на крок ближче або зовсім поруч; лише потрібно старатися, вірити і мати хорошу підтримку!