ПІЗНАВАЛЬНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ
- Деталі
-
Опубліковано: 26 жовтня 2021
-
Перегляди: 1055
У рамках підвищення кваліфікації на кафедрі нормальної та патологічної фізіології імені С.В. Стояновського, професор кафедри біології та хімії Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, доктор ветеринарних наук Лесик Я.В., провів лабораторне заняття з патофізіології для студентів ІІІ курсу ветеринарного факультету. Темою відкритого заняття слугувала: «Патологія системи крові». Професор у своїй доповіді розкрив особливості порушення місцевого кровообігу та мікроциркуляції. Зупинився на особливостях артеріальної та венозної гіперемії, механізмах її виникнення і наслідках, тромбозі та емболії.
Актуальність та інноваційність даного заняття полягала в тому, що вона була сформована у форматі розкриття практики лікаря ветеринарної медицини, що дало змогу наголосити на індивідуальних особливостях різних тварин, в т. ч. й кролів.
Як відомо, кролі є одним з найчастіше використовуваних об’єктів для проведення фізіологічних, фармакологічних і біологічних досліджень. Біологічний об’єкт слугує для оцінки активності гормональних препаратів, біологічного контролю вакцин, перевірки активності аглютинуючих сироваток і вирішення інших питань у галузі гематології.
Професор ознайомив студентів з особливостями росту і розвитку кролів, з основами племінної роботи та практичними аспектами роботи лікаря ветеринарної медицини у сучасному промисловому кролівництві. Висвітлив основні анатомічні й фізіологічні особливості кролів та напрями корекції патологічних процесів у їхньому організму. Звернув увагу студентів на породні особливості кролів.
Варто зазначити, що заняття було проведено на високому професійному рівні з використанням сучасних інтерактивних технологій. Викладання матеріалу було простим для сприймання аудиторією, цікавим, повчальним, повною мірою ілюстрованим. Відчувався зв’язок лектора з аудиторією, студенти активно брали участь у дискусії. Здобувачі та запрошені науково-педагогічні працівники кафедри з задоволенням слухали та позитивно оцінили представлену пізнавальну інформацію.