- Деталі
-
Опубліковано: 17 листопада 2025
-
Перегляди: 35
На кафедрі реабілітації та здоров'я людини відбулася важлива зустріч керівників клінічної практики – клінічних супервізорів спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» освітньої програми «Фізична терапія». Захід провели з метою підготувати клінічних супервізорів до забезпечення якісного супроводу студентів під час проходження клінічної практики та акцентувати увагу на ключових вимогах щодо оцінювання результатів їхньої професійної підготовки.
На зустрічі були присутні представники клінічних баз практики з різних медичних закладів та реабілітаційних центрів. Особливе значення цьому заходу надав декан факультету доцент Богдан Семенів, який зазначив критичну важливість проведення таких систематичних зустрічей для підтримання єдиних стандартів якості клінічної освіти та забезпечення професійної готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії.

- Деталі
-
Опубліковано: 17 листопада 2025
-
Перегляди: 26
Студенти-магістри першого курсу спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» продовжують формувати свою професійну компетентність у межах навчальної дисципліни «Фізична терапія у нейрореабілітації». 04 листопада 2025 року вони провели інтенсивний практичний тренінг у реабілітаційному центрі «ReLife», де мали змогу застосувати набуті знання безпосередньо в амбулаторних умовах роботи з пацієнтами, які мають неврологічну патологію.
На етапі амбулаторної реабілітації фізичний терапевт працює самостійно та несе повну відповідальність за результати своєї діяльності. Спеціаліст застосовує сучасні протоколи спортивної реабілітації, функціональні тренування та психофізичні технології. Проте найбільш важливою компетенцією є здатність самостійно діагностувати як рухові порушення, так і загальносоматичні розлади, які часто виникають у пацієнтів з неврологічною патологією в резідуальному періоді. Саме ця комбінація теоретичного знання та клінічної спостережливості дозволяє фізичному терапевтові персоналізувати підхід до кожного клієнта.

КАФЕДРА РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ