Комплаєнс у досягненні Цілей сталого розвитку
- Деталі
-
Опубліковано: 09 травня 2025
-
Перегляди: 112
7 травня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри економіки та бізнесу в АПК імені Івана Поповича Павло Музика і Дмитро Соломонко взяли участь у І Всеукраїнській науково-практичній конференції «Комплаєнс у досягненні Цілей сталого розвитку», проведення якої ініційовано Київським національним університетом імені Вадима Гетьмана. В межах конференції досягнуто домовленість про розширення співпраці між кафедрами університетів задля розвитку системи комплаєнсу в Україні із врахуванням провідного європейського досвіду.
Із вітальним словом до учасників конференції звернувся проректор Київського національного університету імені Вадима Гетьмана, професор Анатолій Колот, який відзначив важливість тематики проведення конференції, оскільки сучасна глобальна економіка вимагає дотримання чесності в бізнесі.
Декан факультету економіки та управління Київського національного університету імені Вадима Гетьмана, професор Олександр Востряком актуалізував питання щодо підготовки комплаєнс- офіцерів для потреб бізнесу, що здійснюється в рамках спеціалізованої освітньої магістерської програми університету.
Керівниця програмного офісу УНЗ ООН (UNODC) в Україні Харшет Вірк відзначила важливість впровадження практик комплаєнсу підприємствами і важливість ширшого залучення ЗВО у підготовку комплаєнс-офіцерів.
Гендиректорка Офісу сталих рішень Людмила Циганок у своєму виступі актуалізувала питання важливості підготовки до впровадження системи комплаєнсу бізнесом вже зараз, а не очікуючи повоєнного відновлення, оскільки процедура підготовки даних та звітування, наприклад із ESG є доволі тривалою і може стримуватися недостатньою кількістю фахівців із належними компетентностями.
Директорка із юридичних та регуляторних питань компанії «Inzhur» Маріанна Розумна у своєму виступі висвітлила досвід провідних міжнародних компаній у впровадженні комлаєнс-практик.
Директор з комплаєнсу АТ «Укрпошта» Артем Хаванов детально розповів про створення системи комплаєнсу в провідного поштового оператора України.
Виконавча директорка Фундації інституційного розвитку Катерина Дацко звернула увагу на пілотні проєкти із впровадження стандартів дотримання доброчесності в територіальних громадах України.
Завідувач кафедри менеджменту Київського національного університету імені Вадима Гетьмана, професор Михайло Сагайдак детально розповів про освітньо-професійну програму «Комплаєнс-менеджмент організацій» та співпрацю зі стейкхолдерами.
Керівниця відділу компанії «Астарта-Київ» Наталія Бургела докладно розповіла про переваги впровадження системи комплаєнсу в аграрному бізнесі і навела позитивний вплив правил доброчесності на розвиток однієї з провідних агропромислових компаній України.
Фахівці компанії «You Control» Михайло Кольцов і Роман Корнилюк детально висвітлили питання автоматизації системи комплаєнсу в загальнонаціональному масштабі на прикладі роботи сервісу «YouControl».
Директорка Українського центру професійної сертифікації Анна Федоренко відзначила важливість впровадження практик доброчесності у системі освіти в Україні.
Менеджер проєкту «EUComplianceM4UA» Анна Фоменко у своєму виступі окреслила співпрацю німецьких та українських університетів щодо підготовки фахівців із комлаєнсу з готовністю долучати нові ЗВО до відповідної співпраці.
Викладачі нашого Університету у своєму виступі відзначили важливість впровадження системи комплаєнсу у забезпеченні економічної безпеки підприємств аграрного сектору та налагодженні співпраці між університетами України у підготовці фахівців із комплаєнсу для національного господарства в умовах євроінтеграції.
Модератор конференції, доцент кафедри менеджменту КНЕУ імені Вадима Гетьмана Андрій Ліфінцев звернув увагу на важливість розвитку системи комплаєнсу і підготовки комплаєнс-офіцерів для забезпечення прозорості бізнесу, зокрема для іноземних інвесторів та банків, що є важливою міжнародною практикою при поглибленні економічних зв’язків із бізнесом ЄС.
Допис підготували Павло МУЗИКА Дмитро СОЛОМОНКО, викладачі