У Львові розглянули актуальні питання розширення національного експорту
- Деталі
-
Опубліковано: 29 жовтня 2018
-
Перегляди: 2624
26 жовтня у Львові з ініціативи ДУ «Офіс з просування експорту України» відбулася тематична презентація «Експортний бренд в Україні в дії». Участь у заході взяли викладачі кафедри економіки підприємства, інновацій та дорадництва в АПК імені
І.В. Поповича Юлія Музичка і Дмитро Соломонко.
З актуальною інформацію про розширення національного експорту виступила директор ДУ «Офіс з просування експорту України» Мар’яна Каганяк. Вона розповіла, що протягом останніх років зроблено ряд принципово важливих кроків для виходу на нові ринки збуту продукції вітчизняного виробництва, зокрема і АПК. Завдяки державній підтримці вітчизняний бізнес розширює експорт у країни ЄС, Азії та Африки. Також позитивний ефект забезпечується завдяки укладеним 16 угодам про зону вільної торгівлі з різними державами.
Важливим є використання національного експортного бренду під час участі українських виробників на міжнародних сільськогосподарських виставках, зокрема в жовтні цього року на «SIAL Paris 2018» у Франції.
Представник маркетингової компанії «BeCentric» Ксенія Щавинська розповіла про принципи покладені в основу експортного бренду України і комплексні кроки, які дозволять збільшити його використання під час просування продукції на зовнішні ринки.
Директор ТОВ «Кормотех» Ростислав Вовк відзначив важливість просування продукції на світовий ринок під єдиним брендом. На даний час компанія-виробник кормів із Львівщини ТОВ «Кормотех» вже здійснює експорт продукції у 22 країни світу, а також інвестує у створення додаткових виробничих потужностей у Литві. Значна увага в найближчий період приділятиметься компанією експорту продукції в країни Південної Америки та збільшенню обсягів виробництва продукції для глобальних мереж під «private labels».
Експерт з питань експорту на ринки азійських країн Сергій Лесняк розповів про особливості роботи з клієнтами з Китаю, а також актуальні ніші ринку для українських виробників.
Учасники презентації також детально обговорили можливості розширення освітніх програм для бізнесу, реалізацію програми для інформаційної підтримки фірм-експортерів та сприяння розвитку гендерно-орієнтованого експортного підприємництва.
Дмитро Соломонко, Юлія Музичка