Обговорення ОП «Фармація, промислова фармація» зі стейкхолдерами
- Деталі
-
Опубліковано: 04 листопада 2021
-
Перегляди: 895
28 жовтня відбулося розширене засідання методичної комісії спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» з представниками роботодавців та студентами. У ньому взяли участь члени методичної комісії спеціальності та викладачі кафедри: гарант освітньої програми «Фармація, промислова фармація» Новікевич О.Т., завідувачка кафедри Грицина М.Р., доценти Демчук О.Г., Лісняк О.І., Походило Н.Т., старші викладачі Кобрин Л.О., Гринчишин Н.М., Федін Р.М., Бонецький О.О., асистенти Демків О.М., Застрижна М.Л., Петрощук С.Р., студенти Ходорівська І.І., 1., Камінська-Яценко Т.Р., Савчак С.М, Шашкевич Н.М. та Логін Ю.В.
З боку роботодавців були присутні: керівничка програми співпраці з освітніми закладами мережі аптек «Подорожник» Марія Скринник, регіональна менеджерка компанії «Фармастор» Оксана Максимець, керівничка служби навчання і розвитку персоналу АТ «Галичфарм» Мар’яна Івашина, директор філії ДП "Центральна лабораторія з аналізу якості лікарських засобів і медичної продукції" у м. Львові Змейко С.О.
На онлайн зустрічі також були присутні студенти, які працюють за фахом: Ходорівська Ірина (аптека «Доброго дня»), Яценко Тетяна («Аптека 911»), Савчак Соломія («Подорожник»), Шашкевич Наталія (мережа косметичних магазинів «Watsons»), Вихопень Олеся (корпорація «Артеріум»), Мех Тарас («Ветеринарна аптека»), Кужда Олена.
Під час обговорення освітньої програми роботодавці зазначили, що відчувають потребу у молодих перспективних мотивованих кадрах. На їхню думку, випускники ВЗО різняться за своїми знаннями та навиками. У деякої частини випускників відсутнє бажання самовдосконалюватися, дехто має завищені амбіції щодо заробітної плати (як мінімум, на початковому етапі праці), комусь складно освоювати стандарти аптеки та інформацію щодо її політики. Причини цьому є різні, однією з них є посилення пасивності до навчання учнів у школах через дистанційне навчання.
Для покращення підготовки фахівців потрібно оновлювати освітні програми, посилити рівень знань студентів про ліки та їх застосування, більше уваги приділяти практичній підготовці студентів. Стейкхолдери запропонували виробничі практики проводити на базі вищеназваних підприємств фармацевтичної галузі промисловості.