EN   UA

Logo

 КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

 

Завідувач кафедри, доктор педагогічних наук, професор Смолінська Олеся Євгенівна


Телефон кафедри: (032) 239-26-46 
Адреса кафедри: 3-й поверх адміністративного корпусу, вул. Пекарська, 50 
E-mail: philosophy@lvet.edu.ua 

  

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

1

Якість освітніх програм – той-таки легендарний Ескалібур, здатний перемогти чи не всі проблеми оновлення змісту вищої освіти, подолати розірваність освіти і практики, об’єднати науку, освіту й професійну діяльність. Однак, він і досі стримить із каменя…
Мабуть, не зовсім випадково всім, причетним до української вищої освіти, тим, хто справді вболіває за її долю, на думку спадає саме давня лицарська легенда. Хто б узявся і витяг чарівного меча? Хто б узявся і вирішив скаменілу проблему її якості, отже, й життєздатності?

2
Але ж долає дорогу той, хто йде, тому низка фахівців-представників академічного середовища, з ініціативи доктора психологічних наук, доцента, керівника секції психології кафедри психології, політології та соціокультурних технологій Сумського державного університету Ганни Улунової, вирішили об’єднати зусилля з підвищення якості освітніх програм.
Учасники, зовсім не випадково зустрівшись на одному із онлайн-перехресть, обговорили установчі проблеми діяльності, зокрема членство, провідні завдання, канали комунікації. Насамперед було узгоджено назву групи – «Ініціатива якості освітніх програм», а тоді – формат (відкритий постійнодіючий науково-методичний семінар).
Ключовим завданням новоствореної Ініціативи є широке залучення академічного середовища до обговорення освітніх програм, їх проєктів.
Вже перше засідання, завдяки полідисциплінарному складу учасників, їх зацікавленості й активності, дало суттєвий ефект. Зокрема, запропоновано відкорегувати назви низки освітніх компонентів; відбувся жвавий обмін досвідом з підвищення ефективності діяльності студентських наукових гуртків; обговорено актуальну проблему наукових стажувань викладачів, академічної мобільності, проєкції їх результативності на зміст ОП.
Учасниками «Ініціативи якості освітніх програм» стали:
Вознюк Алла Вікторівна – доктор психологічних наук, професор, в/о завідувача кафедри психології Комунального закладу «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», гарант ОПП «Практична психологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти;
Гузенко Віра Анатоліївна – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології та соціальної роботи Національного університету «Одеська політехніка», гарант ОПП «Психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
Долинська Любов Василівна – кандидат психологічних наук, професор, завідувач кафедри загальної і соціальної психології та психотерапії Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, гарант ОПП «Психологія врегулювання конфліктів» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Крюкова Олена Вікторівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри загальної і соціальної психології та психотерапії Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, член проєктної групи ОПП «Психологія врегулювання конфліктів» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
Савелюк Наталія Михайлівна – доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка, член проєктної групи ОПП «Психологія бізнесу і управління»;
Смолінська Олеся Євгенівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри філософії та педагогіки Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького, гарант ОПП «Освітні, педагогічні науки» другого (магістерського) рівня вищої освіти;
Улунова Ганна Євгенівна – доктор психологічних наук, доцент, керівник секції психології кафедри психології, політології та соціокультурних технологій Сумського державного університету, гарант ОПП «Організаційна психологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Обговорені пропозиції з підвищення якості освітніх програм запропоновані на розгляд навчально-методичних комісій спеціальностей. Документування діяльності ухвалено вести у формі рецензій та рекомендацій, що подаватимуться за запитом гарантів ОП.
Ну що ж, Ескалібур знайдено, граніт науки й далі достатньо твердий, але спільно, громадою, триває пошук оптимальних рішень. І вони знаходяться. Сила ж чи слабкість стоїть за вічним прагненням вирішити все одним помахом – побачимо. Переконані лише в одному: тільки комунікації можуть допомогти вибудувати українську вищу освіту не за шаблоном, не як симулякр, а як самобутню, з гармонійним поєднанням традицій та інновацій, дієву, життєздатну систему.

 

професор Олеся Смолінська

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru