Науковий діалог у вимірі вдосконалення реалізації освітніх програм
- Деталі
-
Опубліковано: 17 лютого 2023
-
Перегляди: 489
Успішна реалізація освітніх програм всіх рівнів, зокрема другого, насамперед передбачає їх ґрунтованість на наукових здобутках. Сучасному етапу розвитку наук властива міждисциплінарність і діалогічність, завдяки яким наукове та інтелектуальне поле набувають цілісності, а предмети наукових пошуків – різноплановості, отже й повноти. Реалізація науково-освітньої співпраці, регламентованої договорами, саме й передбачає створення умов для діалогу між науковцями-викладачами.
Доктор філософських наук Світлана Черепанова, під головуванням якої відбувся успішний захист магістерських робіт здобувачами спеціальності 033 «Філософія» освітньо-професійної програми «Аналітика суспільних процесів» другого (магістерського) рівня вищої освіти ТНПУ імені Володимира Гнатюка, стала головним спікером Міжуніверситетського науково-практичного семінару «Філософія сучасної освіти: трансдисциплінарні рефлексії». Його співорганізаторами виступили:
«Науково-дослідний центр аналітики суспільно-гуманітарної сфери» ТНПУ імені В. Гнатюка, що діє при кафедрі філософії та суспільних наук;
кафедра філософії та педагогіки Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького;
кафедра філософії Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.
Всі, хто хоче ознайомитися зі змістом обговорюваних проблем, можуть прочитати статтю п. Наталії Морської, кандидата філософських наук доцентки кафедри філософії та суспільних наук Тернопільського національного педагогічно-го університету імені Володимира Гнатюка, керівниці «Науково-дослідного центру аналітики суспільно-гуманітарної сфери» у фаховому виданні «Філософія освіти» (https://philosopheducation.com/index.php/philed/article/view/749/654). Паперова версія журналу також містить відповідні фото.
У цьому ж номері (том 28 № 2, 2022 р.) вийшла друком і стаття нашої Світлани Олександрівни «Суперечності філософії освіти як об’єкт наукового аналізу».
Раді розвитку наукової співпраці, примноженню наукового доробку провідних фахівців, які забезпечують реалізацію відповідних освітніх компонент ОПП «Освітні, педагогічні науки», але найбільше – матеріалізації співпраці в науково-педагогічних комунікаціях.
Чекаємо продовження, працюємо для цього!
Фото 1 – розгортка журналу «Філософія освіти», том 28, № 2, 2022 р.;
фото 2 – скрін публікації д-ра філософських наук Світлани Черепанової.
Допис підготувала – гарант ОПП «Освітні, педагогічні науки» професор Олеся Смолінська