EN   UA

Logo

 КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

 

Завідувач кафедри, доктор педагогічних наук, професор Смолінська Олеся Євгенівна


Телефон кафедри: (032) 239-26-46 
Адреса кафедри: 3-й поверх адміністративного корпусу, вул. Пекарська, 50 
E-mail: philosophy@lvet.edu.ua 

  

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

9 листопада 2021 року, в День української писемності та мови, викладачі кафедри філософії та педагогіки Смолінська О.Є., Черепанова С.О., Огірко О.В., Бартусяк П.М., Матієшин І.В., Семенів Б.С., Мачинська Н.І., Корнят В.С. разом із магістрантами ОПП «Освітні, педагогічні науки» Н. Придворовою, О. Васьківим, О. Зайцевою, З. Байовською, О. Заяць, Т. Пундяком, написавши Всеукраїнський радіодиктант національної єдності, насолодившись стилістичними прийомами письменництва Юрія Андруховича, зібралися на круглий стіл.

Як і всі збори в пандемічний період, круглий стіл теж був дистанційним, однак цей формат уже стає звичним, тому форма проведення не стала несподіванкою для учасників. На обговорення були винесені питання про візію майбутнього системи вищої освіти України. Значний інтерес становили погляди молодої генерації учасників круглого столу, їх погляд на можливі сценарії розвитку подій. Серед них була і тотальна цифровізація вищої освіти, її повне «переселення» в онлайн, отже, – забуття і занепад громіздких та дорогих в утриманні приміщень. Питання практичного навчання здобувачі вважали можливим вирішувати завдяки впровадженню елементів дуальної освіти.
Ще одним, не менш цікавим прогнозом, який, спільними зусиллями, вдалося виробити, був сценарій поділу практико зорієнтованих освітньо-професійних програм (наприклад галузей знань «Охорона здоров’я», «Ветеринарна медицина») на фундаментальний, професійний та практичний цикли, навчання на яких могло би відбуватися за принципом інтеграції всіх трьох циклів щодо теми викладання. Однак, звичайно, це лише ідея.
Щодо власної освітньо-професійної програми здобувачі зазначили, що зараз активного розвитку набувають такі професії, як Learning and Development manager, освітній коуч та інші. Перспективним напрямом магістранти також визначили освітній бізнес. Таким чином, наші студенти відкрили нам широкий простір для роздумів про міждисциплінарні програми як перспективу розвитку ОПП. Водночас магістранти зазначили, що наявні освітні компоненти забезпечують класичну структуру педагогічної підготовки, а це, з урахуванням перехресного вступу, – цілком виправданий підхід. Висловлені пропозиції будуть враховані при розробці робочих програм навчальних дисциплін та силабусів.

Допис підготувала
гарант освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» - Олеся Смолінська

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru