EN   UA

Logo

 КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

 

Завідувач кафедри, доктор педагогічних наук, професор Смолінська Олеся Євгенівна


Телефон кафедри: (032) 239-26-46 
Адреса кафедри: 3-й поверх адміністративного корпусу, вул. Пекарська, 50 
E-mail: philosophy@lvet.edu.ua 

  

Korniat 1

Соціально-педагогічна тематика зараз є більш ніж актуальною, тому наша гостьова лекторка Віра Корнят – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка.

Детальніше: Соціально-педагогічні процеси у вищій освіті у воєнний період

15 березня 2023 року доктор педагогічних наук, професор, професорка кафедри педагогіки та інноваційної освіти НУ «Львівська політехніка» прочитала магістрантам спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» гостьову лекцію «Професійний розвиток педагога».

Детальніше: Гостьова лекція професорки Наталії Мукан «Професійний розвиток педагога»

У заголовку – тема сьогоднішньої (16 березня 2023 року) мотиваційної лекції КАЛИНА Мар`яна Мироновича, заступника голови Львівської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України, випускника, вже й члена стейкхолдерів нашої ОПП «Освітні, педагогічні науки», голови комісії з питань освіти громадської ради при ЛОДА.

Детальніше: Перспективи кар’єри в освіті

Nauk dial 1

Успішна реалізація освітніх програм всіх рівнів, зокрема другого, насамперед передбачає їх ґрунтованість на наукових здобутках. Сучасному етапу розвитку наук властива міждисциплінарність і діалогічність, завдяки яким наукове та інтелектуальне поле набувають цілісності, а предмети наукових пошуків – різноплановості, отже й повноти. Реалізація науково-освітньої співпраці, регламентованої договорами, саме й передбачає створення умов для діалогу між науковцями-викладачами.

Детальніше: Науковий діалог у вимірі вдосконалення реалізації освітніх програм

DBI 1

Майже три роки тому Україна та світ зіткнулися із проблемою дистанційного викладання, отже й активного використання інтернету в освітньому процесі. Не зосереджуючись на результатах проведених науковцями в різних країнах досліджень, які вже поділили проблему на маленькі фрагменти і в поті чола вивчають «під мікроскопом» глобальні виклики якості освіти, слід зауважити, що ризики для наших викладачів і студентів зростають прямо пропорційно зі зростанням кількості користувачів. За результатами, отриманими аналітиками GlobalLogic, у період з 2020 по 2021 «кількість українських інтернет-користувачів також зросла на 2 млн, що на 33 % більше, ніж за 2019 рік і на початку 2021 становила майже 30 млн, тобто близько 67 % населення країни» (За рік карантину кількість українських користувачів в соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60 % населення країни. URL : https://www.globallogic.com/ua/about/news/social-media-during-quarantine/). Про те, що щільність інтернет-користувачів у нашій країні є високою, свідчить і трагедія, яку ми переживаємо: війна у прямому ефірі цілого світу.

Детальніше: Викладання і безпека (День безпечного інтернету)

18 січня 2023 року відбувся науково-практичний семінар «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ», ініційований НАПН України, Інститутом соціальної та політичної психології (лабораторія психології мас і спільнот), Сумським державним університетом (кафедра психології, соціології та соціокультурних технологій), Асоціацією політичних психологів України. Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної-програми «Освітні, педагогічні науки» разом із гарантом, проф. Олесею Смолінською, були запрошені в рамках Відкритого постійнодіючого науково-методичного семінару «Ініціатива якості освітніх програм».

Детальніше: Взаємодія з академічним середовищем у практичній реалізації ОП «Освітні, педагогічні науки»

3 захист

Викладач і викладання: сучасні реалії та майбутні перспективи в Україні Цьогорічний, 2022 року, захист кваліфікаційних робіт здобувачами магістерського рівня ОПП «Освітні, педагогічні науки» був не менш особливим, ніж рік у цілому: COVID-19, що ніде не дівся; вимкнення енергопостачання, що суттєво ускладнили етап власне завершення написання
роботи; і війна, війна, війна з її тривогами та жахами, які неможливо ставити в один перелік ні з чим.
Однак живий про живе думає, як влучно зауважує українська народна мудрість, тому захист успішно завершив цей хвилюючий та проблемний цикл навчання наших тепер уже магістрів.

Детальніше: Викладач і викладання: сучасні реалії та майбутні перспективи в Україні

1 якість

Якості освітнього процесу притаманні чимало вимірів, серед яких і внутрішній імпульс позитивних змін, і зовнішня атмосфера сприяння саме тим змінам, що покликані створити кращий модус діяльності. В будь-якому разі, зараз ключовою рисою якісно-позитивних трансформацій є невпинність руху до них. Саме це забезпечує сталість розвитку.

Детальніше: Аналітика і хронологія вдосконалення освітньої програми «Освітні, педагогічні науки» - 2022 рік

5 грудня 2022 року відбулася зустріч внутрішніх стейкхолдерів, членів робочої групи, здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» із гарантом ОП проф. Олесею Смолінською.

Детальніше: Удосконалення якості освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки»

1У рамках відзначення 300-річчя від дня народження українського філософа, поета, педагога, просвітителя-гуманіста 2 та 5 грудня 2022 р. в режимі онлайн відбувся дводенний Всеукраїнський науковий семінар «Григорій Сковорода – славетний український філософ та педагог».

Організатори семінару:
- Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені Степана Ґжицького,
- Житомирський державний університет імені Івана Франка,
- Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія,
- Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»,
- Науково-дослідний центр аналітики суспільно-гуманітарної сфери ТНПУ імені Володимира Гнатюка,
- Відкритий постійнодіючий науково-методичний семінар «Ініціатива якості освітніх програм».

Детальніше: Григорій Сковорода: «Довго сам навчайся, якщо хочеш навчати інших»

Здобувачі другого (магістерського) рівня спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» проходили магістерську практику з 10.10 до 19.11.2022 року. Такий вид практичного навчання передбачає працю здобувачів на кафедрах нашого університету в якості асистентів викладачів. Розподіл відбувався згідно з попередніми спеціальностями, з урахуванням побажань магістрантів щодо місця проходження практики і тематики кваліфікаційної роботи, завдань досліджень.

Детальніше: Звітна конференція магістерської практики