- Деталі
-
Опубліковано: 02 червня 2023
-
Перегляди: 594
Здобуття освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти є певним рубежем, на радянському аналогу якого формальна освіта найчастіше завершувалася, тоді навіть існувало поняття «незакінчена вища освіта», з якою ще не так давно плутали бакалаврат. З огляду на це навчання в магістратурі від початку впровадження ступеневої освіти було самозрозумілим етапом т.зв. «закінчення» вищої освіти. Однак, із плином часу, магістерський ступінь поступово «відклеювався» від бакалаврського, чому немало сприяло, на мою думку, запровадження перехресного вступу, а, згодом, започаткування ЄВІ, ЄФВВ. Тепер є розуміння того, що магістратура – інший етап здобуття освіти, що, по-перше, не повинен слідувати за бакалаврським; по-друге, що навчання за магістерським рівнем дає змогу розширити професійні можливості; по-третє, що це – одна із форм перекваліфікації. Аналіз складу здобувачів магістерської програми «Освітні, педагогічні науки», що навчаються і за денною, і за заочною формами, свідчить про те, що рішення про навчання ухвалювали дорослі, свідомо активуючи відповідні мотиви й інтереси.
Детальніше: До питання переосмислення ролі магістратури- Деталі
-
Опубліковано: 01 червня 2023
-
Перегляди: 1042
30 травня 2023 р. відбулося чергове засідання відкритого постійнодіючого науково-методичного семінару «Ініціатива якості освітніх програм».
- Деталі
-
Опубліковано: 24 травня 2023
-
Перегляди: 817
Повноцінний розвиток університетської освіти складно уявити поза межами інтелектуалізації потенціалу викладання. Показна самозрозумілість того, що науковий ступінь з будь-якої галузі знань тепер розпочинається словосполученням «доктор філософії», а викладач будь-якого фаху стає педагогом за фактом діяльності в закладі освіти, радше є окозамилюванням без реального наповнення університетського простору науковими надбаннями філософії та педагогіки. Через це кафедра філософії та педагогіки, орієнтуючись на своє прагнення «здійснювати просвіту», провела відкритий науковий семінар, куди запросили провідних науковців нашого університету.
Детальніше: Філософія та педагогіка як любов та мистецтво: відкритий науковий семінар кафедри філософії та...- Деталі
-
Опубліковано: 18 травня 2023
-
Перегляди: 574
Під час виробничої практики Вікторія Місько, магістрантка програми «Освітні, педагогічні науки», запропонувала провести спільний флешмоб для викладачів та здобувачів нашої програми.
Педагогічний зміст цього флешмобу – нові форми виховної роботи у закладі вищої освіти. Після його закінчення Андрій Стріжик згенерував Reels, де, власне, й відобразив результати.
Флешмоб – дуже динамічна форма, завдяки якій, крім змісту, тобто важливості підтримання традицій носіння вишиванок, також досягаються такі педагогічні цілі, як формування здатності приймати рішення, працювати в команді, спілкуватися на неформальному рівні у різновікових групах.
Крім того, на тлі тривожного часу, естетичний продукт є важливим для підвищення емоційного статусу.
Від імені здобувачів освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» дякую всім колегам, які погодилися навчати не лише в рамках формальної організації, а й своїм прикладом. Світлі обличчя, кольорові вишиванки, молодість і радість від спілкування з нею – це справді класно!
- Деталі
-
Опубліковано: 09 травня 2023
-
Перегляди: 525
Готуючи цей допис, почала шукати гарний вислів про самопідтримку. Вони є, але в тому шаленстві буття, де ми зараз перебуваємо, кожен із них недостатньо сильний, недостатньо енергійний, недостатньо… український. Не з власної волі ми потрапили у цю смертельну круговерть, однак тільки нашою волею є боротьба із нею. Спочатку пандемія, тоді війна змушують кожного з нас озирнутися на своє життя й оцінити зроблене, щоби зрозуміти багато речей, але насамперед те, що неспроста нашим улюбленим є Лінине «і наперед не треба ворожити, і за минулим плакати не варт». Такий собі стоїцизм по-українськи.
- Деталі
-
Опубліковано: 04 травня 2023
-
Перегляди: 548
Наука, як і освіта – навіть не дві сторони однієї медалі, а світлий аверс людського життя, постійний виграш у грі «Орел чи решка», оскільки реверсом є невігластво й дурість, які, попри те, що є результатом легких для втілення рішень, можуть нескінченно творити клопоти, ускладнюючи життя людини, завдаючи їй болю (важко ходити у незнайомій місцині в темряві).
Детальніше: Vita sine litteris mors est, або життя без науки – смерть- Деталі
-
Опубліковано: 27 березня 2023
-
Перегляди: 666
У магістрантів ОП «Освітні, педагогічні науки» – виробнича практика. Цьогоріч вона вперше відбувалася на початку семестру, що дало змогу більш ефективного «занурення» магістрантів у вир професійних викладацьких реалій: у студентів-бакалаврів саме тривав лекційно-практичний цикл навчання.
Всі здобувачі другого (магістерського) рівня, педагоги, були розподілені на практику відповідно до набутого на попередньому рівні фаху, тому на чотирнадцяти кафедрах нашого університету слід було організувати практичне навчання. Слід зауважити, що всі, без винятку, керівники кафедр-баз практики дуже відповідально поставилися до її проходження своїми молодими колегами та прагнули всіляко спряти не лише їх професійному поступу, а й покращенню мотивації після закінчення магістратури таки стати на педагогічний шлях. Тому, для координації зусиль, узгодження позицій, обговорення завдань виробничої практики, відбувся семінар для завідувачів. Як гарант ОП «Освітні, педагогічні науки» висловлюю вдячність професорам Орисі Цісарик, Павлу Музиці, Романові Параняку, Іванові Парубчаку, Богданові Гутому; доцентам Уляні Драчук, Лесі Музиці, Лесі Кушнір, Юлії Коверко, Мар’яні Матвєєвій, Богданові Батюку, Богданові Семеніву, Олександрові Степанюку, Михайлові Подоляку за їх професійність та налаштованість на підтримку в плеканні майбутнього української вищої освіти.
- Деталі
-
Опубліковано: 21 березня 2023
-
Перегляди: 1071
20 березня 2023 року відбувся міжуніверситетський методологічний семінар для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти «Як організуватися і написати наукову роботу». Актуальною проблемою сучасної вищої освіти є одночасне поєднання зростання вимог до студентської наукової роботи та зниження інтересу тих-таки студентів до науки.
Високий Олімп наукових здобутків, який виростає зі студентської лави, стає непривабливим для сходження на нього нових поколінь науковців, що, вкупі з неодмінним «відпливом мізків», обумовленим і трагічними воєнними, і цілком мирними причинами, найближчим часом генеруватиме суттєві ризики для перспектив розвитку нашої держави. Адже мало шансів на відродження матиме країна, яка не виробляє інтелектуальну продукцію (незалежно від галузі).
- Деталі
-
Опубліковано: 17 березня 2023
-
Перегляди: 844
Соціально-педагогічна тематика зараз є більш ніж актуальною, тому наша гостьова лекторка Віра Корнят – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка.
Детальніше: Соціально-педагогічні процеси у вищій освіті у воєнний період- Деталі
-
Опубліковано: 16 березня 2023
-
Перегляди: 818
15 березня 2023 року доктор педагогічних наук, професор, професорка кафедри педагогіки та інноваційної освіти НУ «Львівська політехніка» прочитала магістрантам спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» гостьову лекцію «Професійний розвиток педагога».
- Деталі
-
Опубліковано: 16 березня 2023
-
Перегляди: 866
У заголовку – тема сьогоднішньої (16 березня 2023 року) мотиваційної лекції КАЛИНА Мар`яна Мироновича, заступника голови Львівської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України, випускника, вже й члена стейкхолдерів нашої ОПП «Освітні, педагогічні науки», голови комісії з питань освіти громадської ради при ЛОДА.